منوی دسترسی

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا

انواع مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا

قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا با توجه به امکانات، فناوری‌های به روز و طراحی ظاهری زیبایی که دارد می‌توان گفت که برای مصرف کننده مناسب است. گروه انتخاب محصولات اسنوا را متناسب با نیازهای روز و متنوع خانواده‌های ایرانی طراحی و تولید می‌کند.
امروزه در بازار مدل‌های متنوعی از یخچال ساید بای ساید اسنوا به فروش می‌رسد این محصولات طراحی مینیمال و استانداردی داشته و برای استفاده در آشپزخانه‌های ایرانی گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند.

 

خرید ساید بای ساید اسنوا

 

مدل‌های مختلف یخچال ساید اسنوا از لحاظ ابعاد، دارا بودن امکانات (هوم بار، آب سرد کن، یخساز)، رنگ‌بندی بدنه و میزان گنجایش با یکدیگر متفاوت هستند. این تفاوت‌ها سبب می‌شود تا هر فرد بتواند محصول ایده‎آل خود را بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود از سبد تولیدات شرکت اسنوا یافته و خریداری کند. البته این تفاوت‌‌ها موجب تفاوت قیمت یخچال ساید بای ساید و رنج گسترده آن نیز شده است. در نتیجه حتما در هنگام خرید ساید اسنوا محصولی را انتخاب کنید که از لحاظ میزان گنجایش و امکانات متناسب نیاز شما باشد.
موتور یخچال ساید بای ساید اسنوا در مدل‌های مختلف مجهز به تکنولوژیInverter Digital هستند همین موضوع سبب شده است تا رده مصرف انرژی A و بالاتر از آن را داشته باشند، این موتور علاوه بر کم مصرف شدن سبب کم صدا شدن، بازدهی بیشتر و عملکرد بهتر یخچال نیز شده است. سیستم سرمایش هوشمند، فیلتر رفع بوی نامطبوع، انجماد سریع، سرمایش سریع، کنترل پنل لمسی و ... از جمله فناوری‌های به کار رفته در انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا است. بنابراین این یخچال‌ها، محصولاتی کامل و پیشرفته هستند که می‌توانند نیازهای خانواده‌های ایرانی را به بهترین نحو پاسخگو باشند.

 

قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا در فروشگاه سل

قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا همانطور که در بالا گفتیم بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد. متاسفانه قیمت ساید بای ساید اسنوا همانند سایر محصولات دیگر در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی به صورت یکپارچه نیست برای مثال قیمت یخچال ساید اسنوا 32 فوت در فروشگاهی با فروشگاه دیگر متفاوت بوده و با تفاوت قیمت به فروش می‌رسد. اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت ساید اسنوا هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است و به منظور حفظ حقوق مشتریان قیمت تمامی ‌مدل‎های مختلف ساید اسنوا چون قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 27 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا 31 فوت و ... را با بهترین قیمت بازار ارائه می‌دهد. شما با یک نگاه کلی از قیمت محصولات مختلف مطلع شده و آنها را با یکدیگر مقایسه خواهید کرد.

 

قیمت ساید بای ساید اسنوا

 

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید اسنوا از یخچال‌های پرطرفدار در بازار هستند. در این بخش شما را با چند مدل از بهترین مدل‌ یخچال ساید بای ساید اسنوا آشنا می‌کنیم که از نگاه کاربران توانسته‌اند امتیازات بیشتری را بگیرند. البته شرکت اسنوا در جهت تولید محصولات مشتری پسند مدل‌های جدید را وارد بازار می‌کند که ممکن است مدلی دیگر از نگاه شما بهتر باشد.

 

1- یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

یکی از سری یخچال‌های مدل‌ هارمونی پر طرفدار یخچال اسنوا ساید بای ساید مدل S8-2261S است. سایدهای سری هارمونی اسنوا حمل آسانی دارند و به صورت کاملا استاندارد طراحی شده‌اند تا با کابینت آشپزخانه‌های امروزی مطابقت داشته باشند. میزان گنجایش این دستگاه 27 فوت بوده و با داشتن کمپرسور Inverter Digital به دستگاهی کم مصرف تبدیل شده است. از جمله امکانات یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S می‌توان به سیستم هوشمند سرمایش دوگانه، آبسردکن بیرونی، امکان باز شدن درب از هر دو سمت راست و چپ و ... اشاره کرد. این مدل ساید اسنوا توانسته است سلیقه‎های مختلفی را پوشش دهد.


2- یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW

بهترین مدل یخچال ساید بای ساید اسنوا در سری هایپر را می‌توان ساید S8-2322GW دانست. این محصول کاملا جادار بوده و حتی امکان جا دادن مواد غذایی حجیم و ظروف بزرگ را برای شما امکان پذیر می‌کند. میزان گنجایش این محصوب 32 فوت بوده و دارای نمودار مصرف انرژی A+ است. از جمله امکانات یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322GW می‌توان به سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر، سیستم هوشمند سرمایش دوگانه، آبسردکن بیرونی و ... اشاره کرد.

 

3- یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352

یکی دیگر از مدل‌های محبوب ساید اسنوا مدل S8-2352 است. این محصول دارای نمودار مصرف انرژی A+ بوده و با داشتن وزن پایین 115 کیلوگرم به راحتی حمل می‌شود. گنجایش 35 فوتی ساید بای ساید S8-2352 اسنوا آن را به محصولی جادار برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل کرده است. از امکانات این دستگاه می‌توان به مجهز بودن به فیلتر سه لایه ضد بو، امکان باز شدن درب از هر دو سمت، نمایشگر، اخطار باز ماندن درب و ... اشاره کرد.

 

ساید بای ساید اسنوا ساخت کجاست؟

بسیاری از افراد سوالاتی از قیبل اینکه یخچال ساید اسنوا ساخت کجاست؟ ساید بای ساید اسنوا خوبه؟ آیا می‌توان به کیفیت سایدهای اسنوا اطمینان کرد؟ و... را از فروشندگان دارند. در جواب باید بگوییم که اسنوا یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی در ایران است که در سال 1385 در شهرک صنعتی مورچه خورت واقع در شهر اصفهان تاسیس و راه اندازی شد. شرکت ایرانی اسنوا به دلیل تولید محصولات با کیفیت در مدت زمان کمی پس از تاسیس توانست به محبوبیت برسد و طرفداران زیادی را جذب خود کند.

شرکت اسنوا قطعات لازم برای ساخت لوازم خانگی و انواع یخچال فریزر را از کشورهای دیگر وارد کرده و در داخل ایران مونتاژ می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که شرکت اسنوا به عنوان یک مونتاژ کننده در ایران فعالیت دارد و بسیاری از قطعات محصولات لوازم خانگی خود را به صورت آماده از کشور چین وارد می‌کند. بسیاری از افراد با شنیدن این جمله به کیفیت ساید بای ساید اسنوا بدبین می‌شوند ولی نه تنها اسنوا بلکه بسیاری از برندهای معروف دنیا چون ال جی، سامسونگ، بوش و ... نیز قطعات مورد نیاز برای ساخت محصولات خود را از کشور چین تامین می‌کنند.
در گذشته موتور برخی از محصولات برند اسنوا ساخت کشور کره بودند و از این کشور وارد می‌شوند ولی امروزه موتور انواع مدل‌های یخچال ساید بای ساید اسنوا و دیگر محصولاتش ساخت کشور چین هستند ولی این موضوع دلیل بر بی کیفیت بودن تولیدات برند اسنوا نیست.

 

ساید بای ساید اسنوا ساخت کجاست

 

گارانتی یخچال ساید بای ساید اسنوا چقدر است؟

اسنوا یکی از برندهای محبوب ایرانی است که توانسته انواع یخچال ساید بای ساید را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب به بازار فروش عرضه کند. شرکت اسنوا جهت تضمین کیفیت ساید بای سایدهای خود و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر در مشتریان، کلیه قطعات یخچال سایدهای خود را به مدت دو سال گارانتی کرده است و برخی از مدل‌ها علاوه بر گارانتی دو ساله قطعات، دارای 124 ماه (5 سال متوالی) گارانتی کمپرسور هستند.
از مدل‌هایی که 124 ماه گارانتی برای کمپرسور دارند می‌توان به مدل‌هایی چون یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW، SN8-3350SS ، S8-2352SS و SN8-3350GW اشاره داشت.

 

مزایای خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا از فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که به ارائه خدمات و مزایای بی شماری به خریداران می‌پردازد و همواره موجب رضایت آنها شده است. بدون محدودیت مکانی در هر زمان از شبانه روز می‌توانید به sell.ir متصل شده و به دور از آلودگی هوا، شلوغی و صرف هزینه‌های اضافی خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا مورد نظر خود را نجام دهید.

 

1- ارائه تنوع بالای مدل

از طریق فروشگاه آنلاین سل به حجم گسترده‌ای از مدل‌های مختلف یخچال ساید بای ساید برند اسنوا دسترسی خواهید داشت که از لحاظ گنجایش، طراحی ظاهری، امکانات، رنگ و سایر مشخصات با یکدیگر تفاوت دارند همین تنوع بالای مدل سبب تنوع رنج قیمت ساید بای ساید اسنوا شده است در نتیجه مشتریان حق انتخاب بیشتر و نزدیکتری براساس شرایط مالی، سلیقه و نیازهای خود خواهند داشت.

 

2- مناسب بودن قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا

سل یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌رساند و شما می‌توانید از این فروشگاه سایدهای اسنوا را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار خریدارای کنید. در سایت سل قیمت محصولات دیگر برندهای ایرانی چون لیست قیمت تلویزیون جی پلاس، لیست قیمت یخچال ساید بای ساید امرسان، لیست قیمت تلویزیون ایکس ویژن و ... نیز درج شده است و قیمت‌ها نسبت به اکثر فروشگاه‌های مجازی و آنلاین برای مشتریان به صرفه‌تر هستند.

 

3- فروش اقساطی یخچال ساید اسنوا

یخچال ساید اسنوا برای بسیاری از افراد جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شود در نتیجه از نظر مالی توان خرید این کالا را به صورت نقدی ندارند. فروشگاه سل با در نظر گرفتن این موضوع امکان خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا را با بهترین شرایط فراهم کرده است تا تمامی افراد توان خرید و برخورداری این کالای با کیفیت ایرانی را داشته باشند. برای آگاهی بیشتر به صفحه فروش اقساطی مراجعه فرمایید.

  

4- ارائه اطلاعات دقیق و جامع از محصول

برای اینکه انتخاب درست داشته باشید و یک خرید هوشمندانه اینترنتی را تجربه کنید لازم است که به شناخت کاملی از کالا برسید. گروه سل با در نظر گرفتن این موضوع اطلاعات کامل و درستی از ویژگی‌ها و مشخصات مدل‌های مختلف ساید اسنوا را جمع آوری و درج کرده‌ است. بی شک با مطالعه‌ی این اطلاعات انتخابی مناسب و متناسب با نیازهای خود خواهید داشت.

 

5- ارسال سریع ساید بای ساید اسنوا

سل با رعایت اصل ارسال سریع کالا به نقاط مختلف ایران همواره موجب رضایت خریداران شده است. فرق نمی‌کند در کجای ایران ساکن هستید فروشگاه سل در کمترین زمان ممکن ساید بای ساید خریداری شده را درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

نظرات

Captcha