منوی دسترسی

تلویزیون رولی ال جی با کیفیت 4K در بهار ۲۰۱۹

تلویزیون رولی ال جی با کیفیت 4K در بهار ۲۰۱۹

تلویزیون رولی جدید ال جی مجهز به تکنولوژی OLED بوده و از کیفیت تصویر 4K برای پخش تصاویر بهره می برد، این تلویزیون با نام تجاری SIGNATURE OLED TV R روانه بازار می شود.

جدیدترین تلویزیون ال جی که در بهار سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد، تلویزیون هایی با قابلیت رول شدن هستند. تلویزیون رولی جدید ال جی مجهز به تکنولوژی OLED بوده و از کیفیت تصویر 4K برای پخش تصاویر بهره می برد، این تلویزیون با نام تجاری SIGNATURE OLED TV R روانه بازار می شود. قیمت تلویزیون ال جی در این مدل فعلا مشخص نیست اما به احتمال قوی قیمت نجومی خواهد داشت و با توجه به قیمت سایر محصولات ال جی نظیر قیمت ماشین لباسشویی ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، قیمت یخچال فریزر ال جی و ... اغلب در مدل های مختلف نسبت به سایر برندها و محصولات داخلی بالاتر خواهد بود اما همیشه محصولات ال جی ارزش خرید را داشته و دارند.
شرکت ال جی که به عنوان یکی از غول های تکنولوژی در دنیای صنعت لوازم خانگی شناخته می شود و به دلیل کیفیت ساخت بالا، بهره گیری از تکنولوژی های روز و طراحی زیبا در محصولاتش توانسته است همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد سال گذشته در نمایشگاه CES 2018 نمونه اولیه تلویزیون جدید خود را به نمایش گذاشت و برای اولین بار تکنولوژی رول شدن تلویزیون را معرفی کرد. نمونه اولیه تلویزیون رولی جدید ال جی در سایز 65 و با رزولوشن K 4 طراحی و تولید شده بود .
در جریان این نمایشگاه شرکت کره ای ال جی اعلام کرد که در بهار سال 2019 شاهد تلویزیون های جدید رولی ال جی در بازار خواهیم بود البته نسخه‌ نهایی این تلویزیون جدید ال جی با نمونه اولیه اش تفاوت هایی دارد که می توان اضافه ‌شدن یک اسپیکر دالبی اتموس ۱۰۰ واتی به پایه‌ دستگاه اشاره داشت. باید منتظر ماند و دید که این تکنولوژی تا چه حدی مورد قبول مردم واقع خواهد شد و آیا این تکنولوژی می تواند برند ال جی را در دنیای تولید تلویزیون در رتبه اول قرار دهد یا نه ؟
ایده شکل گیری این تکنولوژی از آنجا شروع شد که بسیاری از افراد دوست ندارند که در هنگام خاموشی تلویزیون را در حالت یک تابلو سیاه رنگ در منزل خود ببیند و به دلیل اینکه تلویزیون یکی از گجت های پرطرفدار امروزی است، بسیاری از برندهای معروف دنیای لوازم خانگی از جمله سامسونگ و ال جی به دنبال ایجاد تغییراتی در فرم‌ تلویزیون هستند و ایده های مختلفی را پیاده سازی کرده اند، ال جی نیز برای عقب نماندن از این قافله و برنده شدن در این رقابت از ایده رول شدن بهره گرفته است این بدین معنی است که شما می توانید تلویزیون جدید ال جی را با فشردن یک دکمه خاموش و رول کنید. پس از فشردن دکمه مورد نظر تلویزیون خاموش و به سرعت در جعبه زیری رول می شود و پس از روشن‌شدن، تنها در کمتر از ۱۰ ثانیه از جعبه‌ی پایینی بیرون می‌آید و تصاویر را نمایش می دهد.
یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون رولی ال جی Line Mode است، هنگامی که فرد به موسیقی گوش می دهد و یا در حال پخش یا استفاده از گجت های هوشمند است با استفاده از حالت لیمون یک چهارم قسمت بالایی به پایین جعبه نمی رود در این صورت کاربر به راحتی می تواند کنترل موسیقی در حال پخش یا گجت‌های هوشمند و سایر فعالیت های خود را کنترل نماید.
از دیگر فناوری های روز به کار رفته در تلویزیون رولی ال جی می توان به پشتیبانی از الکسادر کنار گوگل اسیستنت ،WebOS ال‌جی و پشتیبانی از از AirPlay 2 اپل اشاره کرد.
شرکت کره ای ال جی تاکید کرده است که نسل جدید تلویزیون های رولی از لحاظ کیفیت پخش تصاویر در مقایسه با نمونه های اولد تخت هیچ گونه تفاوتی نخواهد داشت و از نظر روشنایی و کنتراست و سایر ویژگی ها کاملا همانند نمونه های تخت این شرکت می باشد و از این جهت کاربران کاملا مطمئن باشند.
تلویزیون رولی جدید ال جی در کنار تمام فناوری و قابلیت های گفته شده به نسل دوم پردازنده‌ی آلفا ۹ نیز مجهز شده است. از آنجا که قیمت پایه تلویزیون‌های سری W ال‌جی 8000 دلار است این انتظار می رود که قیمت تلویزیون رولی ال جی بسیار بالاتر از این مبلغ باشد.

نظرات

Captcha