منوی دسترسی

فرهای جدید سامسونگ، مجهز به وای فای و بخارپز

فرهای جدید سامسونگ، مجهز به وای فای و بخارپز

سامسونگ همچنان در حال خلق محصولاتی با ویژگی های روز دنیا است. حتما همه شما تا به حال از وای فای در گوشی یا لپتاپ و یا کنسول های بازی استفاده کرده اید. سامسونگ پس از تولید یخچال فریزرهای Family Hub، راه خود را به روی آشپزخانه هوشمند ادامه می دهد و تا جایی پیش رفته است که میتوانید از طریق گوشی خود متوجه شوید که غذای داخل فر، آماده سرو کردن است یا خیر.

اتصال به Wi-Fi، تنها قسمت کوچکی از قابلیت های فرهای برقی سامسونگ است. این شرکت، دنیایی از لوازم آشپزخانه مدرن را طراحی کرده است. فرهای توکار سامسونگ علاوه بر اتصال به وای فای به صفحه نمایش دیجیتال و دستگاهی برای کنترل دکمه ها مجهزند و ظرفیتی معادل یک فوت مکعب دارند.

در فرهای Flex، دو محفظه در یک فضا، تعبیه شده است و دارای دو فن در قسمت داخل بوده که گرما را بهتر پخش می کنند  و حتی به بخار پز مجهز شده است.

حتی اگر در مسیر برگشت به خانه هستید میتوانید فر را از قبل و پیش از رسیدن به خانه گرم کنید. می توانید دما را تغییر دهید و بدون اینکه نزدیک فر شوید و در آن را باز کنید، مقدار پخت غذای داخل فر را بررسی کنید. در فرهای برقی سامسونگ به راحتی باز شده و به آسانی به سینی های داخل آن دسترسی دارید.

 

www.sell.ir

قیمت محصولات سامسونگ

نظرات

Captcha