الجی با نمایش تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال پیشرفته خود برای بخش B2B در نمایشگاه ISE 2017، که از ۷ تا ۱۰ فوریه در آمستردام برگزار میشود، فناوری تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال را به مرحله جدیدی ارتقا میدهد. محصولات مبتکرانهای مانند نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال OLED منعطف با فریم باز الجی، OLED کاغذدیواری درونشیشهای و LCD فوق کشسان به شرکتهای اروپایی امکان میدهد تا نظر مشتریان خود را با تجربه بصری حیرتانگیز و جذابی جلب کنند. این تابلوهای تجاری برای تبلیغات، ویدئوهای هنری تعاملی، آموزش، هتل و دیگر اماکن ایدهآل خواهد بود.
غرفه الجی (غرفه ۱۲-K70) در نمایشگاه ISE 2017 نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال OLED منعطف با فریم باز را به نمایش خواهد گذاشت که بر مزایای موروثی و ذاتی OLED الجی تأکید دارد. فناوری OLED به نمایشگرها امکان میدهد تا بدون نیاز به نور پشت از خود نور منتشر کنند و تصاویر شگفتانگیزی را با کمک عمیقترین سیاهی ممکن و زندهترین رنگها به نمایش گذارد. این نمایشگر، در عین حال، میتواند زاویه دید عریضتری نسبت به نمایشگرهای متداولی که نوردهی پشت دارند داشته باشد. از آنجا که نمایشگرهای OLED باریک و منعطف هستند، نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی OLED با فریم باز به مشتریان امکان میدهد تا انحنای این نمایشگرها را در حالت نصب افقی و عمودی تغییر دهند. انحنای صفحه حتی پس ازنصب تابلوها قابل تغییر است و این نمایشگرها هم به روش مقعر و هم محدب خم میشوند.

از دیگر محصولات OLED تابلوی تبلیغاتی دیجیتال ۶۵ اینچ OLED منحنی دو طرفه است که مانند کاشی به هم متصل میشوند و طراحی باریک و تنوع در کاربری را به نمایش میگذارند. این نمایشگر شامل ۸ پنل OLED منعطف دوطرفه است که به هم متصل شدهاند تا تصویری خارقالعاده که از تمامی زوایا قابل مشاهده است را خلق کنند. هر پنل، کیفیت تصویر ۴K Ultra HD با ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل مجزا دارد و در عین حال، پردازنده SoC و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای پخش محتوای UHD کامل با هم کار میکنند و نیازی به کامپیوتر جداگانه یا پخشکننده رسانه نیست.
تابلوی تبلیغاتی OLED کاغذ دیواری درون شیشهای (In-Glass Wallpaper OLED) با پنلهای OLED فوق باریک دو طرفه داخل یک قاب شیشهای طراحی شده است که برای بوتیکها، گالریهای هنری و دیگر کسبوکارهایی که میخواهند لمس ماهرانهای را به دکور داخلی خود بیافزایند ایدهآل است. نمایشگر OLED کاغذ دیواری درون شیشهای الجی در دو مدل ایستاده و آویخته در دسترس است و به کسبوکارها امکان میدهد تا آزادی اختیار برای نصب تابلو در مکان خود را به شیوهای مؤثر و کارامد داشته باشند.
در ISE 2017، الجی دیوار ویدئوی OLED خود را در ابعاد ۶۵ و ۵۵ اینچ در فرمتهای افقی و عمودی معرفی میکند که نیاز خاص مشتریان برای تابلوهای تبلیغاتی را برآورده میکند. دیواری ویدئوی الجی در نمایشگاه ISE یک دیوار ۴×۱ متر است که به دیگر واحدها میتواند متصل شود و تابلوهایی با پیکرهبندی مختلف ایجاد کند.
بازدیدکنندگان از غرفه الجی در ISE دیوار ویدئوی غوطهورکنندهای را خواهند دید که از ۱۲ پنل نمایشگر ۵۵ اینچ LCD تشکیل شده است. این دیوار ویدئو با حاشیه بسیار باریک و پیشگام در صنعت میتواند به نمایشگرهای دیگر متصل شود تا نمایشگرهای تبلیغاتی بسیار بزرگتری را شکل دهد. الجی از تابلوی تبلیغاتی دیجیتال فوق کشسان ۸۶ اینچ Ultra Stretch خود با صفحات تقسیمشده نیز پردهبرداری خواهد کرد. این تابلوی تبلیغاتی فوق عریض با نسبت تصویر ۵۸:۹ و حاشیه بسیار باریک میتواند تا ۴ تصویر را به طور همزمان نمایش دهد. تابلوی تبلیغاتی ۸۶ اینچ Ultra Stretch الجی از نرمافزار ویرایش رسانه SuperSign الجی برخوردار است که محتوای تصویری و ویدئویی سریع و راحتی را نمایش میدهد.
بزرگترین تابلوی تبلیغاتی دیجیتال الجی یک تابلوی ۸۸ اینچ Ultra Stretch با نسبت تصویر ۳۲:۹ است و به قابلیت تقسیم صفحه برای ارائه تجربه غوطهورکنندهتری تجهیز شده. این نمایشگر که معادل دو پنل ۴۹ اینچ متصل در کنار هم است میتواند جزییات ریز و کاملی را به نمایش گذارد و برای نمایشگرهای کیوسکی، مؤسسات مالی و سالنهای غذاخوری و چیزهایی شبیه این یک تابلوی تبلیغاتی ایدهآل محسوب میشود.
فناوریهای دیگر الجی در زمینه تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال از نوع LED که پیشگام در صنعت است در ISE 2017 به نمایش گذاشته خواهد شد. تابلوی تبلیغاتی دیجیتال ۱۷۳ اینچ Ultra HD LED با دیودهای یک میلیمتری به شکل متحد و یکسانی برای ارائه نوردهی مداوم پشت شکل گرفته است. فناوری منحصربهفرد دیگر که در این نمایشگاه پردهبرداری میشود دیودهای LED در فیلمها یا لایههای شفاف و فرانمایی هستند که میتوانند روی پنجره نصب شوند تا گزینههای نصب را توسعه دهند. این فیلم در تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال جدید الجی به کار میرود و قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود.
www.sell.ir
منبع: ال جی