سوالات متداول

ثبت و پیگیری سفارش

 آیا برای خرید از فروشگاه سِل، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در فروشگاه اینترنتی سِل می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه درباره سِل  مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 33555091-021 تماس حاصل فرمائید.

دوست دارم از فروشگاه سل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت سِل، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار، رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت سِل با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه درباره سِل  مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 33555091-021 تماس حاصل فرمائید.

ارسال سفارشات

آیا میتوانیم از روز و ساعت دقیق کالای سفارش داده شده اطلاع پیدا کنیم؟

بله ، بعد از نهایی شدن سفارش، همکاران واحد فروش با شما تماس خواهند گرفت و زمان تحویل کالا را اعلام خواهند کرد. در ضمن زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس فاصله مکانی تا تهران از 24 تا 72 ساعت متغیر است و نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.

همکاران ما تمامی تلاش خود را به کار میگیرند تا کالا در زمان مشخص شده به دست شما برسد ولی به دلیل وجود مشکلاتی همچون ترافیک نمیتوانیم این زمان را دقیقا اعلام نماییم.

در صورتی که کالای خریداری شده دارای نقص فنی و یا آسیب دیدگی باشد چه باید کرد؟

مشتری گرامی خواهشمندیم در زمان تحویل کالا  ابتدا از لحاظ سالم بودن و یا ظاهر فیزیکی اطمینان حاصل فرمایید و سپس آن را تحویل بگیرید و در صورت مشاهده هر گونه ایراد ظاهری و فیزیکی خواهشمندیم کالا را از پیک دریافت نکنید و به وسیله همان پیک کالا را به ما ارجاع دهید و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت

آیا قیمت ها در سایت sell بروز هستند؟

کارشناسان فروش ما به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در sell.ir  را کنترل و بروز رسانی می‌کنند اما با توجه به طیف وسیع کالاها در مواردی نادر ممکن است قیمت و یا موجودی کالا بروز نباشد لذا با پوزش فراوان ، شما می توانید جهت استعلام دقیق قیمت و موجودی کالا با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

آیا قیمت در sell نسبت به فروشگاه های دیگر ارزانتر است؟

قیمت گذاری در sell مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده و کاملا رقابتی است. 

سیاست قیمت گذاری در sell عادلانه بوده و برای هر مشتری در هر گوشه ای از کشور قیمت ها یکسان و شفاف می باشند .

حساب کاربری

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

 لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را نیز چک نمایید. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌گردد نه خود رمز.

گارانتی کالاها

آیا میتوان کالایی را بدون گارانتی سفارش داد؟

 خیر، تمامی کالاهای عرضه شده در sell.ir  دارای گارانتی اصلی می باشند و کالاهای بدون گارانتی در sell.ir عرضه نمی گردند.

خدمات گارانتی شامل چه مواردی است و چطور میتوان از آن استفاده کرد؟

 

به دلیل این که گارانتی شرکت های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و در اینجا مجالی برای پاسخ گویی دقیق وجود ندارد از شما خواهشمندیم با برقراری تماس تلفنی با کارشناسان از این مورد اطلاع حاصل نمایید.