منوی دسترسی

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا چطوره؟

ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از محصولات با کیفیت در زمینه شستشو و نظافت است که در داخل ایران و توسط شرکت خوش نام اسنوا (SNOWA) طراحی و تولید می‌شود. شرکت اسنوا با در نظر گرفتن نیازها و سلایق متفاوت افراد جامعه مدل‌های مختلفی از لباسشویی را طراحی و تولید می‌کند. جالب است بدانید که یکی از دلایل محبوبیت لباسشویی اسنوا در بین مردم تنوع بالا و متعدد آن است.
اسنوا با توجه به نیازهای متفاوت و جدید خانواده‎‎های ایرانی و میزان جمعیت متغیر آنها ماشین لباسشویی‎های خود را ر ظرفیت‌های مختلفی طراحی و تولید کرده است. این محصولات از لحاظ فناوری دارای جدیدترین فناوری‎های شستشو روز دنیا هستند در واقع این فاکتور جزو ضروری در طراحی لباسشویی‎های اسنوا است.

 

خرید لباسشویی اسنوا

 

انواع مدل های ماشین لباسشویی اسنوا از نظر ظاهری شیک و مدرن هستند و با دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانیان همخوانی دارند. این محصولات با مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز دنیا و امکانات متنوع البسه و پارچه‌های شما را به بهترین نحو و بدون آسیب رساندن به الیاف پارچه شستشو می‌دهند و با داشتن رده مصرف انرژی +A و بالاتر از آن به عنوان محصولاتی کم مصرف شناخته می‌شوند.


این موضوع را فراموش نکنید که قیمت انواع لباس شویی اسنوا بستگی به نوع مدل، میزان ظرفیت، رنگ‎بندی بدنه، امکانات و سایر مشخصات فنی دستگاه دارد. در نتیجه قبل از خرید ماشین لباسشویی اسنوا حتما نیازهای خود بشناسید و مدلی را انتخاب کنید که با خواسته‎هایتان متناسب باشد. اگر قصد خرید لباسشویی اسنوا را دارید بهتر است ابتدا با انواع لباسشویی اسنوا آشنا شوید تا انتخاب درست و متناسب با خواسته‌هایتان داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

ماشین لباسشویی اسنوا تسمه ای

موتور معمولی یا تسمه ای از دیرباز تا کنون در ساخت ماشین لباسشویی استفاده می‌شود و در مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی اسنوا درب از بالا و لباسشویی دوقلو اسنوا نیز از موتور تسمه‌ای استفاده شده است.
ماشین لباسشویی درب از بالا اسنوا تنها دارای یک مخزن جهت شستشو البسه است و کار آبکشی را می‌بایست با دست انجام داد. مدل‌های دوقلو نیز درب از بالا طراحی شده‌اند و همانطور که از نامشان پیداست دارای دو مخزن جداگانه با موتورهای مجزا از هم هستند که یکی برای شستشو و دیگری برای خشک کردن لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه در دسته لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک قرار می‌گیرند.
مخازن دارای درب شفافی هستند و مصرف کننده می‌تواند مراحل شستشو لباس‌ها را تماشا کند. اگر انتظارات بالایی از لباسشویی ندارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف کنید خرید ماشین لباسشویی اسنوا دوقلو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

لباسشویی اسنوا بدون تسمه

انواع لباسشویی بدون تسمه اسنوا مجهز به موتور بدون تسمه با تکنولوژی دایرکت درایو (Direct Drive) هستند که سبب کم مصرف شدن، عملکرد بهتر، کم صدا شدن و کاهش لرزش دستگاه هنگام کار شده است. موتورهای بدون تسمه با گذشت زمان دچار استهلاک کمتری می‌شوند بنابراین طول عمر لباسشویی افزایش پیدا می‌کند. اگر برای شما آرامش و سکوت خانه و کم مصرف بودن ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد بهترین گزینه برای شما خرید لباسشویی اسنوا بدون تسمه است.

 

لباسشویی اسنوا درب از جلو

ماشین لباسشویی اسنوا درب از جلو در مدل‌های متنوع و رنگبندی سفید، تیتانیوم و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. همان طور که از نام این محصولات پیداست مخزن شستشو در قسمت جلویی دستگاه قرار داده شده است. این مدل‌ها با مجهز بودن به صفحه نمایش و برنامه‌های متنوع شستشو به دستگاهایی کامل و پیشرفته تبدیل شده‌اند که به خوبی نیازهای متفاوت خانواده‌های ایرانی را در زمینه شستشوی روزانه‌ی البسه پاسخگو هستند.

 

لباسشویی تمام اتوماتیک اسنوا

انواع مدل‌های ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک اسنوا به صورت درب از جلو طراحی شده‌اند و از ظاهری بسیار شیک و مدرن برخوردار هستند. این مدل‌ها به لطف داشتن فناوری‌های متنوع، کار شستشو البسه را به بهترین نحو با مصرف میزان کمی آب و انرژی انجام می‌دهند در نتیجه با خرید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک اسنوا نگرانی‌های شما بابت هزینه‌های مصرف انرژی برطرف خواهد شد. البته قیمت ماشین لباسشویی اسنوا تمام اتوماتیک بالاتر از قیمت لباسشویی اسنوا دوقلو است.
اسنوا این محصولات را مجهز به دیگ الماسه یا Diamond Drumکرده است. قطر سوراخ در دیگ الماسه کاهش پیدا کرده است در نتیجه از گیرکردن لباس‌ها داخل دیگ، نخ ‌کش‌شدن و آسیب‌دیدن الیاف آنها جلوگیری می‌شود علاوه بر این مزیت، در پایان شستشو البسه کمتر دچار چروک می‌شوند.

 

قیمت لباسشویی اسنوا

 

یکی از امکانات جالبی که در اکثر مدل‌های لباسشویی تمام اتوماتیک اسنوا گنجانده شده سیستم آبکشی شرعی است. در زمان آبکشی آب از یک طرف وارد مخزن شده و همزمان سیستم تخلیه نیز فعال می‌شود در نتیجه لباس‌ها کاملا تمیز و به صورت شرعی آبکشی می‌شوند، این ویژگی‌ منحصر به فردی است که در لباسشویی‌های خارجی وجود ندارد. از دیگر امکانات لباسشویی‌های اتوماتیک اسنوا می‌توان فناوری حباب‌ساز (Air Bubble)، سیستم ضدچروک، شستشوی اقتصادی، شستشوی تاخیری، سیستم بخار شو و ... را نام برد.

 

لباسشویی اسنوا درب فضایی

لباسشویی اسنوا درب فضایی یکی دیگر از محصولات شیک و کارآمد شرکت اسنوا است. این مدل‌ها دارای درب بزرگ‌تر از دیگر مدل‌ها مرسوم به درب فضایی هستند و در نتیجه به راحتی می‌توان البسه با حجم‌های بالا را در داخل دستگاه جای داد. با ورود لباسشویی‌های درب فضایی به بازار محبوبیت لباسشویی‌‌های درب‌ قدیمی که دارای فرورفتگی در سطح بودند کمتر شد. لباسشویی‌های درب فضایی اسنوا طراحی بروزتری دارند و همچنین زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشند.

 

کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا

بسیاری از افراد معتقد هستند که تنها ماشین لباسشویی‎های برندهای مطرح جهانی چون ال جی، بوش، سامسونگ و ... از کیفیت خوبی برخوردار هستند و بقیه‌ی برندها عملکرد خوبی ندارند. اما این نوع طرز تفکر غیر منصفانه است. خوشبختانه امروزه برندهای ایرانی وجود دارند که محصولات با کیفیت را تولید می‎کنند. یکی از برندهای خوب تولید کننده ماشین لباسشویی با کیفیت ایرانی، برند سرشناس اسنوا است.
از سوالاتی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی اسنوا به ذهن افراد می‎آید این است که آیا لباسشویی اسنوا خوبه؟ آیا ارزش خرید دارد؟ در جواب باید بگوییم که محصولات شرکت اسنوا از قطعات مرغوبی تولید می‎شوند و برای عرضه به بازار از شش مرحله‎ی کنترل کیفیت عبور می‎کنند. این موارد را می‎توان دلیل بر بالا بودن کیفیت لباسشویی اسنوا دانست.
ماشین لباسشویی‎های اسنوا کیفیت خوبی دارند و همچنین از قیمت مناسب‎تری نیز نسبت به برندهای خارجی برخوردار هستند. جالب است بدانید که ماشین لباسشویی‎های اسنوا با دارا بودن فناوری و تکنولوژی‎های مختلفی چون برنامه شست و شوی سریع ، دیگ الماسه، موتور بدون تسمه، تکنولوژی حباب ساز و ... که در ماشین لباسشویی‎های ال جی و سامسونگ نیز وجود دارد، از لحاظ امکانات با این برندها به صورت صدرصدی برابری می‎کنند.
در نتیجه بهتر است قبل از اینکه به سراغ خرید ماشین لباسشویی‌‌های گران قیمت خارجی بروید در مورد ماشین لباسشویی‎های با کیفیت اسنوا نیز تحقیق کنید تا با پرداخت هزینه‌ی کمتر از محصولی با کیفیت برخودار شوید و از طرفی به بهبود اقتصاد کشور و تولید ملی نیز کمک خواهید کرد.

 

شرایط خرید ماشین لباسشویی اسنوا به صورت قسطی

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا برای افراد کم درآمد جامعه که پس اندازی هم ندارند بالا است به همین دلیل به دنبال طرح فروش اقساطی اسنوا هستند تا بتوانند با پرداخت ماهانه اقساط از این محصولات خوب برخوردار شوند.
در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطی وجود دارد اگر شما هم توان مالی کافی برای خرید نقدی این محصولات را ندارید در سل می‎توانید خرید اقساطی لباسشویی اسنوا را با بهترین شرایط انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.
برای مطلع شدن از شرایط خرید اقساطی لباسشویی اسنوا در فروشگاه سل کافی است با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید آنها شما را در این مورد یاری می‎کنند.

 

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

 

قیمت لباسشویی اسنوا در فروشگاه سل

سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که همواره با ارائه‌ی مزایای مختلف به خریداران سعی کرده است رضایت آنها را جلب کند. همه ما ترجیح می‌دهیم خرید خود را از فروشگاهی انجام دهیم که ماشین لباسشویی اسنوا با قیمت مناسب‌تری در آن نسبت به سایر فروشگاه‎ها عرضه شود.
اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت ماشین لباسشویی اسنوا 7 کیلویی، بهترین قیمت ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی و ... هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است، در فروشگاه اینترنتی قیمت محصولات اسنوا نسبت به سایر فروشگاه ها مناسب تر می باشد. سل در راستای مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان سعی کرده است تا محصولات خود را با بهترین قیمت بازار به خریداران عزیز عرضه کند.

 

خرید لباسشویی اسنوا به صورت اینترنتی از فروشگاه سل


در فروشگاه سل شما می‎توانید خرید اینترنتی لباسشویی اسنوا را با انجام پروسه‌ای ساده و امن انجام دهید. خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سل علاوه بر امکان خرید ماشین لباسشویی‎های اسنوا با بهترین قیمت بازار و خرید اقساطی این محصولات مزایای مختلف دیگری چون موارد زیر را برای شما دارد:

1- به دلیل تنوع بالای مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا در سل امکان بررسی و مقایسه محصولات بیشتری را خواهید داشت و می‎توانید محصول مورد نظرتان را براساس نیاز و سلیقه یافته و خریداری کنید.

2- پس از اینکه ماشین لباسشویی اسنوا دلخواه خود را در سل سفارش داده و خریداری کردید در هر کجای ایران که هستید در ظرف مدت زمانی کوتاه کالا درب منزل تحویل داده می‌شود.

3- تمامی محصولات موجود در سل دارای ضمانت اصالت کالا هستند در نتیجه خیال‎تان از بابت کیفیت ماشین لباسشویی های اسنوا موجود در سل آسوده است.

4- از آنجا که فروشگاه سل متناسب با فرمت دستگاه‎های مختلف نیز به نمایش در می‌آید بدون هیچ دردسری امکان خرید از طریق گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... برایتان وجود دارد.

5- به صورت 24 ساعت به فروشگاه سل مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

6- در سل اطلاعاتی جامع و درست از مشخصات فنی مدل‎های مختلف ماشین لباسشویی اسنوا درج شده است. در نتیجه با مطالعه‎ی این اطلاعات به شناختی کافی از محصولات خواهید رسید و خرید شما به یک خرید هوشمندانه تبدیل خواهد شد.

نظرات

Captcha