منوی دسترسی

چراG2 متفاوت با سایر اندرویدهاست؟؟

در مطلب گذشته گفتیم که G2 ترفندها و امکانات بسیاری دارد. برخی از آنها متمایز و منحصربه‌فرد هستند و برخی دیگر متفاوت از گوشی‌های دیگری که تاکنون داشته‌اید. دراینجا به بارزترین‌های آنها اشاره می‌کنیم:

–  عمر باتری شگفت‌انگیز. G2 با فضای جدید برای ذخیرۀ سلول‌های تکی در باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر هنوز هم سبک‌وزنی خود را حفظ کرده است. هر کدام از ۴ هستۀ سی.پی.یو انرژی خود را، بر حسب کاری که شما در حال انجام دادن آن هستید، تعویض می‌کنند تا عمر باتری بیشتر شود. این گوشی با استفادۀ معمولی بیش از دو روز دوام می‌آورد. در حالی که گوشی‌های اندروید دیگر نیاز به شارژ روزانه دارند.

 

–  پاسخگویی و قدرت. پردازندۀ چهار هسته‌ای و ۲٫۲۶ گیگاهرتز Snapdragon 800 و ۲ گیگابایت RAM که ۸۰۰ مگاهرتز است G2 را سریع می‌کند. عملکرد چندوظیفگی مانند Slide Aside تغییر بین برنامه‌های باز را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند (در اندرویدهای دیگر می‌توانید آن را به شیوۀ قدیمی انجام دهید اما G2 سریع‌تر است). قابلیت Qslide نیز شناور بودن دو پنجرۀ کوچک برنامه‌های کاربردی را امکان‌پذیر می‌کند و حسی شبیه کار با سیستم‌عامل دسکتاپ به شما دست می‌دهد.

 

–  ال‌جی G2 با کلیدهای پشت، که دسترسی آسان را با دستی که گوشی را نگه می‌دارد میسر می‌کند، بازده بسیار بالایی دارد.

 

– دوربین ۱۳ مگاپیکسل با تثبیت نوری تصویر ظاهراً شبیه Galaxy S4 سامسونگ است اما در نور کم G2 موقعیت برتری دارد. در حالت معمول و تصویربرداری خودکار ISO تا ۶۴۰۰ هم می‌رسد که در هر گوشی چنین قابلیتی موجود نیست. حالت شب نیز ثبت غیرممکن‌ترین تصاویر را ممکن می‌کند؛ چیزی شبیه نوکیا Lumia 920؛ اما با این حال هنوز تیزی خود را حفظ می‌کند. یک تصویر ۱۳ مگاپیکسل که ۹۰ درصدی است خیلی بهتر از این است که اصلاً تصویری ثبت نشود. فیلم‌برداری سریع است و هر چند ثانیه ۲۰ فریم ضبط می‌کند و شما فوراً آماده خواهید بود که تصاویر بیشتری ضبط کنید.

 

–عقل سلیم. قابلیتKnockON  بدون کلید، تنها با دوبار ضربه روی صفحه‌نمایش G2، آن را روشن می‌کند.

 

– حالت میهمان. حالت میهمان برای این است که به هر کس دیگری، مثل فرزندتان، اجازه دهید که بدون نگرانی با گوشی بازی کند و از قبوض تلفن همراه خود متعجب نشوید.

 

– تلفن زنگ می‌زند؟ فقط آن را روی گوشتان بگذارید و جواب دهید. دیگر چه کسی به کلید یا صفحۀ لمسی نیاز دارد؟

–چند ترفند کوچک که انجام کارها را سریع‌تر می‌کند. با فشار دادن ممتد کلید بلند کردن صدا در زمانی که نمایشگر خاموش است قابلیت Quickmemo روشن می‌شود و با فشار دادن ممتد کلید کم کردن صدا در زمانی که نمایشگر خاموش است دوربین فعال می‌شود.

–شیشۀ دوربین که از جنس یاقوت کبود است، به دلایلی کاملاً واضح، ضد اثر انگشت است و آن را جذب نمی‌کند.

– کلیدهای نرم‌افزاری قابل شخصی‌سازی. سه یا چهار کلید نرم‌افزاری در پایین صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل می‌تواند تصاویر را با جزییات شگفت‌انگیزی در نور روز ثبت کند.

–نمایشگر IPS با کیفیت FullHD و وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از هر زاویه‌ای در ۴۲۳ پیکسل در اینچ مشاهده می‌شود و پیکسل‌های فرعی بیشتری برای مشاهده از زوایای مختلف دارد؛ وضوحی فراتر از تیز! ضبط ویدئویی fullHD با ۶۰ فریم در ثانیه برای هر گوشی در دسترس نیست و تفاوت چشمگیری در کیفیت و قابلیت OIS دارد. صدا هنگام ضبط، صدایی را که لنز شما روی آن زوم می‌کند را بزرگنمایی می‌کند.

 

–روی هر هدفونی حساب نکنید. صدای ۲۴ بیتِ ۱۹۲ کیلوهرتز های‌فای بهترین صدا را با هدفون‌های باکیفیت فراهم می‌کند. وقتی هدفون را به گوشی متصل می‌کنید برنامه‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید به شما پیشنهاد داده می‌شود.

 

–  G2 اولین گوشی نیست که از QuickRemote برخوردار است. G2 با این قابلیت می‌تواند دستگاه‌های کنترلی شما، مانند کولر، چراغ‌ها، پرده‌ها، تلویزیون و پخش‌کننده‌های دی‌وی‌دی، را کنترل کند.

 

– هنگام وب‌گردی قابلیت‌هایی مانند Capture Plus تمام صفحۀ وب را ثبت می‌کند تا وقتی که اتصال به اینترنت قطع شد هنوز هم بتوانید به خواندن ادامه دهید و تصاویر را به اشتراک گذارید.

 

–قابلیت Clip Tray به شما امکان می‌دهد تا ۲۰ تصویر و متن را ثبت کنید و هر جا که خواستید بچسبانید. خیلی هم خوب!

 

گزینۀ بسیار جالب دیگر قاب هوشمند QuickWindow است که نمایشگر شما را حفظ می‌کند و پنجرۀ کوچکی را به شما نمایش می‌دهد که برنامه‌های کاربردی کوچک در آن دیده می‌شود تا بدون استفاده از صفحه‌نمایش اصلی آن از آنها استفاده کنید.

 

 

نظرات

Captcha