منوی دسترسی

معیارهای مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی

معیارهای مهم در انتخاب ماشین ظرفشویی

خرید لوازم مهم آشپزخانه، مانند ماشین ظرفشویی، نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، بنابراین سعی کنید که آنها را آگاهانه و بادقت انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر، نیازهای منزل و خانواده خود (هم نیازهای روزانه و هم نیازهای گاه و بیگاه) و امکاناتی که بیشترین اهمیت را برای شما دارند، در نظر داشته باشید.




تعداد کمی از مردم ظرف‌ شستن را دوست دارند. خوشبختانه ماشین ظرفشویی برای همین کار ساخته شده است و می‌تواند بخش زیادی از کار شستشوی روزانه ظروف را به عهده بگیرد. افزون بر این، ماشین‌های ظرفشویی امروزی امکانات و قابلیت‌های بیشتری هم دارند. در هنگام خرید یک ماشین ظرفشویی، منطقی است که میزان شستشوی روزانه ظروف (هم شستشوی روزانه و هم شستشوهای گهگاهی) را در نظر داشته باشید. پاسخ‌دادن به چند پرسش می‌تواند به شما در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب کمک کند.

شستشوی روزانه ظرف‌ها



وجود عادت‌های مختلف در خانواده‌ها باعث می‌شود که برای هر خانواده، بعضی از امکانات دستگاه، مهم‌تر از امکانات دیگر آن باشند.

• چقدر به آشپزی و پخت غذا می‌پردازید؟ یا به عبارتی دیگر: به جای گرم‌کردن غذا یا استفاده از غذاهای آماده، چقدر به پخت غذای خانگی می‌پردازید. اگر پاسختان این است که «خیلی»، پس باید به دنبال دستگاهی باشید که بتواند ظروفی مانند قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها را هم به خوبی بشوید. StormWash یکی از قابلیت‌های موجود در ماشین‌ظرفشویی D162STS سامسونگ است که باعث می‌شود حتی ذرات غذایی ته‌گرفته و چسبیده به کف ظروف آشپزی هم به خوبی از آن‌ها جدا شوند و ظرف‌ها از پاکیزگی، برق بزنند.

• چه کسانی در شستن ظرف‌ها کمکتان می‌کنند؟ به احتمال زیاد، معیارهای پاکیزگی ظروف از دید همسر، فرزندانتان یا دیگر کسانی که در شستن ظرف‌ها به شما کمک می‌کنند، با معیارهای شما متفاوت است. چنانچه نمی‌توانید روی کمک بقیه حساب کنید تا کار شستن ظرف‌ها را آنطور که شما می‌خواهید انجام دهند،‌ نیاز به دستگاهی خواهید داشت که به امکاناتی برای کسب نتیجه پایدار و مطلوب، مجهز باشد. برای مثال، قابلیت پاکسازی غذا، مواد غذایی باقی‌مانده روی ظروف را به ذرات ریز تبدیل می‌کند و سنسور پاک‌کننده خودکار، با توجه به مقدار ظروف، زمان شستشو و دمای آب را تعیین می‌کند (هر دوی این امکانات در Samsung D162STS وجود دارند).

• آیا فرزندان کم سن‌و‌سال دارید؟ اگر فرزندان خردسال در منزل داشته باشید، مسلما انتظار خواهید داشت که اصول ایمنی در لوازم مختلف منزل، از جمله در ماشین ظرفشویی، رعایت شده باشند. سیستم قفل ایمنی کودک، که به طور انتخابی در تعدادی از ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ وجود دارد، نگرانی شما را از این بابت کمتر خواهد کرد. ضمنا هنگامی که یکی از اعضای خانواده به بیماری واگیرداری مبتلا شده باشد، سیستم ضدعفونی‌کننده دستگاه (تایید شده توسط NSF - انتخابی)، با افزایش دمای آب در آخرین مرحله آبکشی، شستشویی بهداشتی را، برای سلامتی بیشتر دیگر اعضای خانواده، تضمین می‌کند.

 

شستشوهای گاه و بیگاه

گاهی در شام‌های مفصل خانوادگی یا دید و بازدیدهای مختلف، لازم است که حجم و تعداد بیشتری از ظرف‌ها را بشویید. این نیازهای هر از چند گاهی، هم بایستی جزو معیارهای انتخاب ماشین ظرفشویی قرار بگیرند.

• آیا از ظروف چینی لوکس و باکیفیت استفاده می‌کنید؟ اگر میز را با ظروف و سرویس‌های لوکس می‌چینید، بهتر است که از یک ماشین‌ظرفشویی دارای قابلیت شستشوی بهتر این نوع ظروف، استفاده کنید. با این کار، سرویس‌هایتان دوام بیشتری خواهند داشت.

• برای تعداد زیادی از افراد غذا آماده می‌کنید؟ در این صورت، ماشین ظرفشویی شما نباید گنجایش کمی داشته باشد تا در زمان‌هایی مانند روزهای تعطیل، دچار مشکل نشوید. دستگاهی مانند Samsung D162STS را انتخاب کنید که ظرفیت زیادی داشته باشد و بتوانید تعداد زیادی ظرف را درون آن قرار دهید. مطمئن شوید که ماشین‌ ظرفشویی مورد نظرتان دارای چندین اهرم شستشو باشد تا آب به خوبی به همه قسمت‌ها برسد. در این صورت، حتی هنگامی که ظرفیت دستگاه پر باشد، تمام ظرف‌ها تمیز خواهند شد.

• می‌خواهید ظرف‌هایتان در زمان مشخصی شسته شوند؟ بسته به میزان و زمان مصرف آب گرم در منزل، ممکن است بخواهید که زمان شستن ظرف‌ها را طوری تنظیم کنید که با زمان شستشوی لباس‌ها یا دوش گرفتن اعضای خانواده برخورد نکند. قابلیت (انتخابی) آغاز همراه با تأخیر، موجود در ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ، به شما امکان می‌دهد که زمان آغاز شستشو را تعیین کنید. ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ بسیار کم‌صدا هستند و سر و صدایی تولید نمی‌کنند که مزاحم شما شود.

درباره عادت‌های موجود در منزل فکر کنید و ماشین ظرفشویی مناسبی را انتخاب کنید که تا جای ممکن، کارآمد و پربازده باشد و بیشترین میزان آسایش و راحتی را برای شما تأمین کند.
لذت شیرین خرید با سل www.sell.ir

نظرات

Captcha