منوی دسترسی

همه چیز در مورد تکنولوژی TST سامسونگ

همه چیز در مورد تکنولوژی TST سامسونگ

تکنولوژی TST سامسونگ چند روزی است که معرفی شده و قرار است انقلابی در سخت افزار گوشی های موبایل سامسونگ ایجاد کند . در این مقاله می‌خواهیم ببینیم تکنولوژی TST سامسونگ چیست و چطور کار می کند؟

تکنولوژی TST سامسونگ اصلاً چیست ؟

TST مخفف Turbo Speed Technology است و همزمان با معرفی گوشی گلکسی جی ۲ و گلکسی جی ۲ پرو ( مدل های ۲۰۱۶ ) ، معرفی شد .

تکنولوژی TST سامسونگ همانطور که از نامش ب رمی‌آید ، قرار است سرعت گوشی را افزایش دهد . به گفته سامسونگ ، گوشی هایی که از تکنولوژی TST استفاده می کنند ، حدود ۴۰ درصد سریع تر از گوشی هایی هستند که رم دو برابر دارند، یعنی یک گوشی با رم ۲ گیگ می تواند ۴۰ درصد سریع تر از یه گوشی با رم ۴ گیگ عمل کند ! اما سامسونگ چطور به این تکنولوژی رسیده ؟

تکنولوژی TST سامسونگ چگونه کار می کند ؟

سامسونگ در سه مرحله ، توانسته کاری کند که حافظه رم گوشی ، سیستم عامل و هسته سیستم عامل خیلی بهینه‌تر استفاده شود.


بهینه سازی اپلیکیشن ها در فناوری TST سامسونگ

طراحان نرم افزاری سامسونگ آمدند و اپلیکیشن های ضروری و پرکاربرد مثل اس ام اس ، تماس ، دوربین ، گالری و … را به صورت کاملا بهینه و سبک نوشتند ، در واقع فایل هاشون رو فشرده و بهینه کردن ، به اینصورت فضای بیشتری در اختیار رم خواهد بود.


حذف برنامه های زمینه غیرفعال به طور اتوماتیک

موقعی که مالتی تسکینگ انجام می دهیم ، یعنی چند برنامه را با هم باز می‌کنیم، چند برنامه بدون استفاده باقی می مانند ، این برنامه ها فضای رم رو اشغال می‌کنند در حالیکه کاری انجام نمی‌دهند . در اندروید ، اینطور مواقع ، یک تمیزکاری در سیستم عامل و رم انجام می‌شود اما با وجود تکنولوژی TST سامسونگ، این تمیزکاری عمیق تر و دقیق تر شده یعنی نه تنها فایل های اضافی از رم و سیستم عامل پاک می شوند بلکه از سطح کرنل ( هسته سیستم عامل ) هم جمع آوری شده و فضای رم بیشتر خواهد شد .



مرتب سازی فایل ها با تکنولوژی TST سامسونگ

یه انبار نامرتب و شلوغ رو درنظر بگیرید ، مسلما موقع پیدا کردن اجناس به دردسر میفتید و زمان زیادی را از دست می دهید . ضمن اینکه اگر اجناس به طور نامرتب چیده شوند ، فضای بیشتری هم اشغال می‌کنند. داخل رم گوشی هم به همین صورت است . تکنولوژی TST سامسونگ فضای اشغال شده شده توسط فایل ها رو مرتب کرده، در نتیجه فضای بیشتری در رم آزاد می‌شود و سرعت کلی سیستم افزایش پیدا می کند .

با تکنولوژی تی اس تی سامسونگ، یه گوشی معمولی و میان رده تبدیل به یه گوشی حرفه ای می شود . حداقل از نظر سرعت عملکرد اینطور نشان داده می شود.

لذت شیرین خرید با سل. www.sell.ir

نظرات

Captcha