منوی دسترسی

سه ویژگی جدید به قلم گلکسی نوت 7 اضافه خواهد شد

سه ویژگی جدید به قلم گلکسی نوت 7 اضافه خواهد شد

می دانیم که بخش اصلی تجربه کاربری سری گلکسی نوت را قلم S Pen تشکیل می دهد، و سامسونگ نیز با توجه ویژه به این موضوع، هر ساله ویژگی های جدید و کاربردی را به آن اضافه می کند. ظاهراً این رویه در آخرین محصول آنها یعنی گلکسی نوت 7 نیز برقرار است.

در همین راستا، گزارشی منتشر شده که سه ترفند جدید S Pen را در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 7 نشان می دهد.

اولین مورد «Translate» نام دارد و همان طور که از نامش پیداست، کاربران با استفاده از آن می توانند واژه های بیگانه را به زبان خود ترجمه نمایند. در تصویر منتشر شده در این رابطه، می توان دید که برای انجام عمل ترجمه فقط کافیست قلم را روی واژه مورد نظر نگه دارید. همچنین با فشردن علامت بلندگو می توانید تلفظ آن کلمه را نیز بشنوید.

با استفاده از این ویژگی، دیگر نیازی نیست برای برگردان لغات خارجی از اپلیکیشن های جداگانه استفاده کنید، که بسیار کاربردی و سودمند به نظر می رسد.

s-pen-new-features-1
s-pen-new-features-2

اسم گزینه بعدی یعنی «Magnify» نیز به اندازه کافی گویاست. با استفاده از آن کاربران می توانند با تعیین محدوده مورد نظر از صفحه نمایش به وسیله S Pen، آن بخش را بزرگنمایی کنند.

s-pen-new-features-3

آخرین ترفند نیز «Glance» نام داشته و با استفاده از آن، می توان با اشاره قلم بر روی تصاویر بندانگشتی ارائه شده از اپلیکیشن های در حال اجرا، به سرعت بین آنها جابجا شد.

s-pen-new-features-4

علاوه بر تمامی این موارد، می توان به احتمال فعال بودن S Pen در زیر آب نیز اشاره کرد، که هیجان انگیز به نظر می رسد.

لازم به ذکر است گلکسی نوت 7 فردا به طور رسمی معرفی خواهد شد.

خرید انواع محصولات سامسونگ،ال جی،بوش،هواوی،اپل،آکاجوای و...با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی سل www.sell.ir



www.androidgalaxys.net

نظرات

Captcha