منوی دسترسی

معرفی بهترین بازی های اندرویدی 2023 که باید نصب کنید

قطعاً با توجه به تجربیات کاربران و تعداد نصب یک بازی روی پلتفرم‌های اندرویدی می‌توان نتیجه گرفت که کدام بازی‌ها خوب و کاربر پسند هستند و ارزش نصب کردن را دارند. در این مقاله شما را با بهترین بازی‌های اندرویدی در سبک‌های مختلف اکشن، معمایی، ورزشی، استراتژیک، موبا و ... آشنا می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

کسانی که به بازی علاقه دارند بدون شک می‌خواهند بدانند که بهترین بازی های اندرویدی 2023 کدام‌ها هستند. این روزها شاهد آن هستیم که بازی‌های مختلف اندرویدی زیادی روی پلی استور و سایر اپلیکیشن‌ها منتشر می‌شود و از آنجایی که کاربران سلیقه، علاقه و رده سنی متفاوتی دارند نمی‌توان به طور قطع گفت که یک بازی محبوب‌ترین بازی در بین بازی‌های اندرویدی است. قطعاً با توجه به تجربیات کاربران و تعداد نصب یک بازی روی پلتفرم‌های اندرویدی می‌توان نتیجه گرفت که کدام بازی‌ها خوب و کاربر پسند هستند و ارزش نصب کردن را دارند. در این مقاله شما را با بهترین بازی‌های اندرویدی در سبک‌های مختلف اکشن، معمایی، ورزشی، استراتژیک، موبا و ... آشنا می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

بازی خارق العاده پابجی (PuBG-mobile)


1- بازی خارق العاده پابجی (PuBG-mobile)

بدون شک بازی پابجی یکی از بهترین بازی ‌های اندرویدی به سبک اکشن به شمار می‌آید و برای کسانی که به بازی‌های سبک بقا علاقه مند هستند می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. یکی از دلایل محبوبیت این بازی این است که علی رغم سبک نبودن آن دستگاه‌های میان رده اندروید قادر به اجرای آن هستند و همچنین شما علاوه بر پلی استور می‎‎توانید این بازی را از طریق مارکت‌های ایرانی نیز دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.


اکشن قهرمانان جنگ جهانی (World War Heroes)


2- اکشن قهرمانان جنگ جهانی (World War Heroes)

یکی دیگر از بازی‌های اندرویدی با سبک اکشن جنگ جهانی قهرمانان است. شما با نصب این بازی روی دستگاه اندرویدی به میدان نبرد در جنگ جهانی دوم می‌روید و با کاربران آنلاین در سراسر جهان به صورت چند نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازید، بدون شک تجربه متفاوت از بازی‌های اندرویدی را خواهید داشت.


بازی جدید و فوق العاده فیفا ساکر ۲۲ (FIFA Soccer)


3- بازی جدید و فوق العاده فیفا ساکر ۲۲ (FIFA Soccer)

فیفا موبایل ۲۲ یا فیفا ساکر از بازی‌های جدید و زیبا در سبک ورزشی است که برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی و تولید شده است. حجم این بازی کمتر از ۱۰۰ مگابایت است و شما می‌توانید تیم مورد علاقه و بازیکنان دلخواه خود را ساخته و تجربه‌ای از بازی فوتبال واقعی نود دقیقه‌ای با هیجان بالا را به صورت چند نفره با دوستان خود در سرتاسر دنیا تجربه کنید.


بازی زیبای پت رسکیو (pet rescue)


4- بازی زیبای پت رسکیو (pet rescue)

یکی از بازی‌های اندرویدی در سبک بازی‌های فکری بازی پت رسکیو است که برای پر کردن اوقات فراغت و کسانی که به بازی‌های فکری علاقمند هستند بسیار مناسب است. در این بازی شما حیوانات خانگی را از شر اهریمنان با چیدن بلوک‌های همرنگ و مشابه نجات می‌دهید.


بازی محبوب گنشین ایمپکت (genshin impact)


5- بازی محبوب گنشین ایمپکت (genshin impact)

اگر به سبک بازی‌های داستانی و ماجراجویی علاقه دارید بدون شک گنشین ایمپکت انتخاب خوبی است. این بازی با اینکه حجم بالایی دارد اما شما از یک بازی با گرافیک حرفه‌ای لذت می‌برید که جدا از سبک جذاب آن داستان بازی نیز بسیار زیبا بوده و شما به هیچ وجه احساس خستگی از انجام این بازی نخواهید داشت. شما در نقش چند خواهر و برادر در بازی هستید که از یک دنیای دیگر به زمین آمده و با دشمنان مختلفی روبرو خواهید شد که باید با آنها مقابله کنید و گمشدگان خود را پیدا کنید.



بازی جنگ قبیله‌ها (Clash of Clans)



6- بازی جنگ قبیله‌ها (Clash of Clans)

یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و اعتیاد آور که در طی چند سال اخیر در دسته‌ی بازی‌های پرطرفدار قرار دارد بازی کلش آف کلنز است. در این بازی شما چند دهکده را خواهید ساخت و با حمله به دهکده‌های دیگر و جمع آوری منابع ساختمان‌های دفاعی و نیروهایتان را ارتقا می‎دهید. یکی از دلایل محبوبیت این بازی این است که کاربران بی‌شماری در سرتاسر دنیا و مخصوصا ایران دارد و تعداد قبیله‌هایی که به اصلاح کلن می‌گویند بی‌شمار است. برای مثال شما می‌توانید به کلن‌‌هایی ایرانی خوب چون EMPEROR.IRAN بپیوندید و با هم کلنی‌‌های خود به جنگ با قبایل دیگر بپردازید. از قابلیت‌‌های این بازی می‌توان به امکان چت کردن در قبیله، پشتیبانی از زبان فارسی، ساخت کلن اختصاصی، گرافیک مطلوب، امکان ارسال نیرو به هم کلنی‌‌های خود و امکان سرچ برای یافتن دوستان و ... اشاره کنیم.

بازی موزیکال دیمو (DEEMO II)


7- بازی موزیکال دیمو (DEEMO II)

بازی موزیکال دیمو یک بازی به سبک ماجراجویی و مناسب برای نوجوانان است یک بازی موزیکال و هیجان آور محبوب و در عین حال جزو اعتیادآورترین بازی‌‌های سبک موزیکال محسوب می‌شود.

شما در این بازی نقش اصلی دیمو را دارید که با نواختن موزیک به دختری که از آسمان آمده و نمی‌داند کیست کمک می‌کند تا حافظه خود را برگرداند و با کمک درختی که شما با زدن پیانو آن را به رشد می‌رسانید تا به خانه برگردد.


بازی هری پاتر : راز هاگوارتز (Harry Potter: Hogwarts Mystery)


8- بازی هری پاتر : راز هاگوارتز (Harry Potter: Hogwarts Mystery)

این بازی یک ماجراجویی و سبک معمایی دارد و برای تمامی سنین مناسب است. همانطور که از نام بازی هری پاتر : راز هاگوارتز مشخص است جزو سری بازی‌‌هایی است که از روی فیلم پر مخاطب هری پاتر ساخته شده است. این بازی دارای گرافیک سه بعدی است و با نصب آن روی موبایل و دستگاه اندرویدی خود وارد ماجراجویی در مدرسه‌‌ هاگوارتز خواهید شد.



بازی پل سازی ( Bridge Constructor Portal)


9- بازی پل سازی ( Bridge Constructor Portal)

سبک بازی پل سازی معمایی است که می‌تواند بازی مناسبی برای بزرگسالان باشد که به سبک بازی‌های معمایی علاقه دارند. از جمله دلایل محبوبیت بازی پل سازی و تبدیل شدن آن به بهترین بازی های اندرویدی 2023 است که بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است. شما در این بازی با توجه به مصالحی که دارید باید وسیله‌ی نقلیه را از نقطه a به b برسانید. در این بازی شما باید معماهای مختلفی را نیز با قرارگیری شیب‌ها و سازه‌های متنوع حل کنید.


گیاهان در مقابل زامبی‌ها2 (Plants vs. Zombies 2)


10- گیاهان در مقابل زامبی‌ها2 (Plants vs. Zombies 2)

این بازی سبک معمایی دارد و جزو بهترین بازی های اندرویدی 2023 قرار دارد. معمولا اکثر کسانی که به بازی‌های اندرویدی علاقه‎مندند این بازی را انجام داده اند در واقع بازی Plants vs. Zombies™ 2 جزو محبوب‌ترین بازی‌های اندروید است. در این بازی زامبی‌ها به گلخانه مرد روستایی حمله ور خواهند شد و این مرد با گیاهان از نفوذ این زامبی‌ها به گلخانه خود جلوگیری می‌کند. سبک این بازی معمایی است و مناسب برای نوجوانان می‎باشد.



 ماینکرافت (Minecraft)


11- ماینکرافت (Minecraft)

یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی 2023 بازی ماینکرافت است که در سبک ساخت و ساز و بقاء تولید شده است. این بازی گرافیک پیکسلی و ساده‌ای دارد و فرد با اکتشافات و خلاقیت خود آن را پیش می‌برد و خط و خش معینی ندارد. شما با بازیMinecraft می‌توانید ساخت و سازهای زیبا داشته باشید و منابع و مواد مختلفی چون سنگ، آهن، الماس و غیره را استراخ کرده و از آنها برای ساخت و ساز استفاده کنید. این بازی برای تمامی سنین مناسب است.

بازی ماشیناریوم (Machinarium)


12- بازی ماشیناریوم (Machinarium)

ماشیناریوم یک بازی سبک است که به سبک ماجراجویی و فکری طراحی شده است. در این بازی پروتاگونیست نام رباتی است که به دنبال معشوقه خود در یک سرزمین متروکه می‌گردد. در این بازی پازل‌های دشواری وجود دارد که شما باید آنها را حل کنید.



بازی فورتنایت (Fortnite)


13- بازی فورتنایت (Fortnite)

بازی فورتنایت یکی از بهترین بازی های اندرویدی 2023 است که نسخه‌ی کامپیوتری و کنسولی آن نیز قبلا منتشر شده بود. این بازی رایگان است اما برای نصب و اجرای نیاز به گوشی قوی می‌باشد. برای کسب مهارت در بازی فورتنایت زمان بیشتری نسبت به بازی‌های دیگر نیاز است چرا که کنترل آن روی موبایل به اندازه موس و کنترلر روان و نرم نمی‌باشد.


پوکمون گو (Pokemon Go)


14- پوکمون گو (Pokemon Go)

در این بازی موجودات کوچک و فاننتزی وجود دارند که شبیه فانتزی‌های دوران کودکی ما هستند و از شما می‌خواهند تا آنها را بگیرید. این بازی به صورت ماجراجویی و واقعیت مجازی بوده و به لطف داشتن حالت‌های مختلفی چون Gym Battle ،Raid، آیتم‌ها و آپگردهای مختلف تنوع بالایی ایجاد کرده است و بازیکن هر روز فعالیت جدیدی برای انجام دادن دارد.

بازی Alphabear


15- بازی Alphabear

این بازی به سبک پازل می‌باشد و خرس‌های بامزه و مکانیزم‌های هوشمندانه در آن به کار رفته است. روند این بازی این گونه است که بر روی یک صفحه تعدادی کاشی قرار داده و یک سری کلمه بسازید و پس از آن فضایی ایجاد خواهد شد و شما با خرس‌های بامزه آن فضا را باید تسخیر کنید.

Altos Odyssey


17- Alto`s Odyssey

در این بازی نام شخصیت اصلی،Alto است که باید در مسیرهای مارپیچ شنی و برفی از موانع عبور کند. بازی Alto`s Odyssey که به سبک اینفینیت رانر است گرافیک حیرت انگیز با محیط‌های متنوعی دارد. این بازی در عین سادگی بسیار اعتیادآور است و علاوه بر حالت بازی، حالت سابقه نیز دارد تا بازیکن بتواند رکورد خود را در طی کردن مسافت را بشکند.

Monument Valley 2


18- Monument Valley 2

یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی 2023 با سبک معمایی، پازلی است. در این بازی یک دنیا از اشکال غیر ممکن وجود دارد و شما باید این اشکال را تحریک و فشار دهید و با حرکت دادنشان مسیر جدید بسازید. برای اینکه هوش بازیکن در این بازی به چالش کشیده شود در هر مرحله یک خطای دید وجود دارد.

نظرات

Captcha