منوی دسترسی

ربات اینستاگرام چیست و چه تاثیری بر پیج شما دارد

ربات اینستاگرام در واقع سرویسی است که کاربران با استفاده از آن قدرت پیج خود را بهبود می‌بخشند و در نهایت فالوور یا همان دنبال کننده‌های خود را افزایش می‌دهند. جهت رشد فالوورهای صفحه اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد ولی ربات اینستاگرام یکی از راه‌های ساده و کم هزینه است که می‌توانید با استفاده از آن تعداد کامنت‌ها، شمار لایک‌های هر پست و تعداد دنبال کننده‌های خود را بالا ببرید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد و هر روز به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود. ربات اینستاگرام یکی از سرویس‌هایی است که می‌توان در این شبکه اجتماعی استفاده کرد و با استفاده از آن پیج را بهتر مدیریت کنید و بخشی از کارهایی که شما در طول روز به عنوان صاحب یا همان ادمین یک صفحه در اینستاگرام انجام می‌دهید را به ربات اینستاگرام بسپارید.

برخی از ربات‌های اینستاگرام عملکرد بسیار خوبی دارند و به همین دلیل بیشتر محبوب شده‌اند ولی برخی دیگر از آنها نیز طراحی ساده‌ای داشته و زیاد شناخته شده نمی‌باشند. به طور کلی این روزها استفاده از این سرویس نه چندان جدید بسیار رایج شده است و اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با آن داشته باشید پس این مقاله را از دست ندهید.



ربات اینستاگرام چیست




ربات اینستاگرام چیست


ربات اینستاگرام در واقع سرویسی است که کاربران با استفاده از آن قدرت پیج خود را بهبود می‌بخشند و در نهایت فالوور یا همان دنبال کننده‌های خود را افزایش می‌دهند. جهت رشد فالوورهای صفحه اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد ولی ربات اینستاگرام یکی از راه‌های ساده و کم هزینه است که می‌توانید با استفاده از آن تعداد کامنت‌ها، شمار لایک‌های هر پست و تعداد دنبال کننده‌های خود را بالا ببرید.

در واقع ربات اینستاگرام یک برنامه رایانه‌ای است که به شکل خودکار و بدون نیاز به کمک شما حساب‌های کاربران دیگر را دنبال می‌کند و در زیر پست‌های افراد گوناگون کامنت گذاری کرده و یا لایک می‌کند و میزان تعامل را با کاربران افزایش می‌دهد‌.



بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام


یک ربات‌ اینستاگرام تنها جهت افزایش فالوورهای یک پیج طراحی و ساخته نشده‌ است و برخی از آنها عملکرد متفاوت‌تری دارند و البته به صورت غیر مستقیم سبب رشد و افزایش فالوورهای شما می‌شوند برای مثال برخی از ربات‌ها پرسش‌های مخاطبین را به صورت خودکار پاسخ می‌دهد و یا برخی دیگر نیز پست‌ها را در زمانبندی مشخص شده و به شکل خودکار منتشر می‌کنند.

توجه داشته باشید که در انتخاب ربات می‌بایست دقت کافی داشته باشید چرا که برخی از آنها کیفیت کار بهتری دارند و سطح تعامل بهتر و حرفه‌ای‌تری را ایجاد خواهند کرد در ادامه ما چند مورد از بهترین ربات‌های افزایش دنبال کننده اینستاگرام خارجی و ایرانی را معرفی کرده‌ایم.


ربات های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام


در این بخش ما چندین ربات خارجی که محبوب و پرطرفدار که از سوی کاربران زیادی مورد استفاده قرار گرفته و به اصلاح امتحان خود را پس داده‌اند را شرح داده‌ایم.


ربات اینستاگرام Useviral


یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین ربات‌های اینستاگرام، ربات Useviral می‌باشد که از آخرین فناوری‌های روز دنیا جهت بهبود نتایج پیج‌هایی که در زمینه کسب و کار فعالیت دارند استفاده می‌کند. این سرویس به صورت اختصاصی حساب را مدیریت می‌کند و نتایج موثر، سریع و با کیفیتی را با خود به دنبال دارد.


ربات اینستاگرام Growthoid


ربات Growthoid از ربات‌های شناخته شده اینستاگرام است که تاثیر خوبی در جذب فالوورهای واقعی دارد. ایمنی بالا یکی از ویژگی و مزایای بارز و برتر این ربات می‌باشد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در واقع این ربات حساب شما را کاملاً ایمن نگه می‌دارد و از آن می‌توانید جهت طراحی یک استراتژی رشد طولانی مدت در اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. گفتنی است Growthoid هیچ دنبال کننده جعلی و نامربوطی را برای شما ارسال نمی‌کند و تمامی آنها واقعی می‌باشند.


ربات اینستاگرام More Likes


مشارکت مخاطب و داشتن تعامل مناسب و به موقع از معیارهای مهم و اصلی است که در موفقیت پیج اینستاگرام تاثیر بسزایی دارد. شاید از نظرتان لایک اینستاگرام یک تعامل ساده و کوچک است ولی باید گفت که می‌تواند نتایج بزرگی برای موفقیت حساب شما در اینستاگرام داشته باشد. ربات لایک بیشتر (More Likes) یکی از سرویس‌های مناسب برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام محسوب می‌شود که به کمک آن می‌توانید لایک‌های واقعی بیشتری را دریافت کنید و در نهایت برند و صفحه خود را بیشتر در معرض دید کاربران دیگر قرار دهید. در واقع لایک بیشتر تایید کننده حساب شماست و همین موضوع سبب می‌شود تا فالوورهای شما رشد و افزایش پیدا کند.


ربات اینستاگرام Grab Likes


ربات Grab Likes یکی دیگر از سرویس‌هایی که می‌توانید جهت دریافت لایک بیشتر از آن استفاده کنید. این ربات با ارائه تعداد لایک ثابت منجر می‌شود تا به مرور زمان نتایج پیج شما بهبود پیدا کند.




ربات های ایرانی افزایش فالوور اینستاگرام




ربات های ایرانی افزایش فالوور اینستاگرام


برترین ربات‌های اینستاگرام معمولاً به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرند و بسیاری از کاربران ایرانی اینستاگرام توان پرداخت دلاری جهت استفاده از این ربات‌ها را ندارند اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که خوشبختانه ربات‌های ایرانی خوبی نیز جهت رشد فالوور اینستاگرام طراحی شده‌اند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.
شاید ربات‌های ایرانی نتوانند با بهترین ربات‌های خارجی اینستاگرام به رقابت بپردازند ولی در بسیاری از مواقع به خوبی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد در ادامه ما برخی از بهترین ربات‌های اینستاگرام ایرانی را معرفی کرده‌ایم.


ربات ایران سوشال


ایران سوشال یکی از ربات‌های ایرانی محبوب اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت انبوه کامنت‌های تبلیغاتی خود را برای کاربران ارسال کنید و یا اینکه به صورت زنده آمار پیج خود را دریافت کنید. جهت استفاده از ربات ایران سوشال با توجه به نیاز و خواسته خود یکی از پلن‌های آن را انتخاب و خریداری کنید.


ربات پک


از ربات پک بیش از ده هزار مشتری استفاده می‌کنند و یکی از مزیت‌های بارز این ربات این است که شما برای استفاده از آن فقط یک بار هزینه پرداخت می‌کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اشتراکی نیست.


ربات اینبو


ربات اینستاگرام اینبو یکی از ربات‌های قدیمی در زمینه رشد و افزایش فالوور اینستاگرام است که یکی از ویژگی‌های بارز آن، پشتیبانی عالی سازندگان ربات می‌باشد. از قابلیت‌های ربات اینستاگرام اینبو می‌توانیم به مواردی از قبیل امکان زمانبندی انتشار محتوا، جذب دنبال کننده واقعی و توانایی تشخیص پیج‌های جعلی و فیک اشاره کنیم.


ربات رادیب


ربات اینستاگرام رادیب یک ربات هوشمند ایرانی است که هدف اصلی آن بیشتر از اینکه رشد فالوور باشد به جذب مشتری معطوف شده است. با این ربات می‌توانید به شکل همزمان چندین اکانت را مدیریت کنید و نهایت استفاده را از ویژگی زمانبندی حرفه‌ای آن ببرید. تمامی امکانات این ربات نظیر گذاشتن کامنت یا ارسال پست به صورت کاملاً خودکار انجام می‌شود.


ربات های رایگان اینستاگرام


اگر دوست ندارید که هزینه اضافی جهت دیده شدن و رشد برند خود از طریق ربات اینستاگرام پرداخت کنید باید بگوییم خوشبختانه ربات‌های رایگان نیز برای این منظور طراحی شده‌اند البته این دسته از ربات‌ها در مقایسه با ربات‌های پولی و اشتراکی امکانات کمتری دارد ولی برخی از آنها می‌توانند در حد رفع خواسته و نیازهای شما مفید باشند.

تعداد ربات‌های اینستاگرام رایگان زیاد نیست البته با مقداری جستجو می‌توانید ربات‌های خوبی را یافته و از آنها استفاده کنید. از ربات‌های رایگان اینستاگرام می‌توانیم ربات اینستاگرام رایگان (Inspro) و سرویس رشد ارگانیک (INSTAGROW)را نام ببریم.




معایب ربات اینستاگرام




معایب ربات اینستاگرام


با توجه به تعریفی که از ربات‌های اینستاگرام داشتیم شاید با خود بگویید که راهکاری بسیار خوب جهت افزایش فالوورهای پیج محسوب می‌شوند و در کنار مزایایی که دارند معایبی نیز به همراه خواهند داشت.

اگر شما به شکل نادرست و یا بیش از حد از ربات اینستاگرام استفاده کنید اینستاگرام ربات را به عنوان یک سرویس هرزنامه و یا یک کاربر جعلی می‌شناسد و می‌تواند تبعات جبران ناپذیری چون مسدود شدن پیج را داشته باشد. در ادامه چند مورد از معایب استفاده از ربات اینستاگرام را شرح داده‌ایم.


کامنت گذاری بی‌احساس


ربات‌های اینستاگرام زمانی که زیر پست‌ها، کامنت یا همان نظر می‌گذارند درست مانند اسمشان نظرتشان هم خالی از احساس و به شکل ربات گونه است. ربات‌ها اگر چه به جای کاربران عمل می‌کنند ولی به خوبی احساسات کاربران را نمی‌توانند درک کنند و در گفتار خود آن‌ها را منتقل می‌کنند. در واقع اکثر کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند به خوبی کامنت‌های بی‌احساس یک ربات را از کامنت‌های کاربران واقعی می‌توانند تشخیص بدهند و با مشاهده چنین چیزی برای تعامل با شما تمایل کمتری خواهند داشت و همین موضوع می‌تواند به ضرر برند شما باشد.


ایجاد فید اینستاگرام آشفته


هر پیجی که راه‌اندازی می‌شود با توجه به عملکردی که دارد مخاطبین خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد و ربات‌های اینستاگرام قادر نیستند که به درستی تشخیص دهند که شما باید کدام حساب‌ها را فالوو کنید بنابراین حساب‌های گوناگونی که اغلب آنها هدف برند شما نیستند را دنبال می‌کنند که در نهایت یک فید آشفته ایجاد می‌شود. زمانی که شما با فالوورهای تصادفی درگیر هستید مخاطبان هدف در لابه‌لای این حساب‌ها گم شده و در نتیجه شما از هدفتان دور می‌شوید. البته اگر فید اینستاگرام برای شما اهمیتی ندارد می‌توان این عیب ربات اینستاگرام را نادیده گرفت.


نقص قوانین اینستاگرام


سازندگان ایستاگرام همراه بر داشتن تعاملات ارگانیک تاکید داشته‌اند و از نظر آنها به دلیل اینکه ربات‌های اینستاگرام قوانین ارگانیک بودن تعاملات را دور می‌زنند به عنوان سرویس‌های هرزنامه شناخته می‌شوند. همچنین اینستاگرام دارای محدودیت‌هایی است برای مثال هر کاربر در هر ساعت نمی‌تواند بیشتر از 60 کامنت، 150 لایک، 60 فالو و آنفالو داشته باشد ولی ربات اینستاگرام به صورتی فعالیت می‌کند که ممکن است در یک ساعت این ارقام بیشتر باشند و همین فعالیت غیر منطقی را هوش مصنوعی اینستاگرام می‌تواند بفهمد. ممنوعیت سایه یکی از پیامدهای استفاده از ربات اینستاگرام است یعنی شما قادر به فعالیت و انتشار محتوا در صفحه خود هستید ولی تنها فالوورهای شما می‌توانند آنها را مشاهده کنند و برای دیگر کاربران غیر قابل نمایش و مشاهده هستند.


پایین آوردن کیفیت عملکرد


درست است که با استفاده از ربات‌ها می‌توان تعداد فالوورها را افزایش داد ولی بدون شک داشتن 500 فالوور واقعی و فعال بهتر از داشتن 2000 فالوور غیر واقعی است که اصلا علاقه‌ای به برند شما نداشته و صرفا از روی سرگرمی شما را دنبال می‌کنند. اگر یک فروشگاه اینستاگرامی دارید حتما باید بدانید که 80 درصد فروش از طریق 20 درصد مشتریان صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه ربات اینستاگرام به جای تمرکز روی کیفیت مخاطبان، به دنبال کمیت آن‌هاست بدون شک برای کسب و کار شما می‌تواند مضر باشد. بنابراین اگر پیجی در زمینه فروش و بازاریابی دارید بهتر است کمتر از ربات‌ها کمک بگیرید.


نتیجه گیری


در آخر باید بگوییم با وجود معایبی که ربات‌های اینستاگرام دارند ولی شما با استفاده به‌ جا و صحیح از این سرویس‌ها می‌توانید فالوئرهای خود را افزایش دهید برای مثال در حد معقول، بخشی از مسئولیت پیج خود را به ربات‌ها بسپارید و یا در کنار فعالیت طبیعی و روزانه خود، از حمایت ربات‌ها بهره‌مند شوید. البته علاوه بر استفاده صحیح از ربات، می‌بایست در انتخاب ربات نیز دقت کنید چرا که برخی از آنها کیفیت کار بهتری دارند.

نظرات

Captcha