منوی دسترسی

کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات اسنوا چگونه است؟

درباره برند اسنوا

محصولات اسنوا که شامل انواع و اقسام لوازم خانگی می‌شود جزو پرفروش‎ترین محصولات در بازار هستند. بدون شک برند اسنوا به گوش شما خورده است و یا محصولات این برند را خریداری کرده‎اید اما آشنایی با این برند ندارید و می‎خواهید اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید. ما در این مقاله درباره برند اسنوا توضیحات مختصری داده‎ایم و شما را با میزان کیفیت محصولات اسنوا و خدمات پس از فروش اسنوا آشنا می‎کنیم و در نهایت دلایل خرید محصولات اسنوا از فروشگاه معتبر سل را شرح داده‎ایم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

خرید محصولات اسنوا

 

کلمه‌ی اسنوا مخفف شده‏ی (ارکان ساختار نوین ایرانیان) است که نام اصلی این شرکت بوده و در زیر دسته‌ی گروه صنعتی انتخاب قرار دارد. اسنوا فعالیت خود را از سال 1384 در منطقه مورچه ‌خورت اصفهان آغاز کرد. شرکت اسنوا در ابتدا با استفاده از بهترین کارشناسان، تولید کنندگان و مهندسان تنها اجاق‌گاز و کولرآبی را به بازار فروش عرضه کرد این محصولات به دلیل داشتن کارایی و کیفیت خوب مورد توجه بسیاری از خانواده‎ها قرار گرفتند و به مرور بر سبد تولیدات برند اسنوا اضافه شد.

 
صاحب برند اسنوا محمدرضا دیانی متولد شده ۱۳۵۴ در شهر اصفهان است. پدر و پدر بزرگ محمدرضا دیانی بنیان گذار گروه صنعتی انتخاب در سال 1367هستند که این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در شهر اصفهان با تولید اجاق گاز آغاز کرد. امروزه محصولات برندهایی چون اسنوا، دوو الکترونیک، تکنوگاز، بست، حائر پلاست و حائر (تولید کننده قطعات فلزی، بدنه‌ی لباسشویی و ...) تحت نام گروه صنعتی انتخاب هستند. گروه صنعتی انتخاب با تولید محصولات با کیفیت و مشتری پسند تا به امروز توانسته است جوایز و استانداردهای مختلفی از جمله کارآفرین برتر، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، واحد برتر استاندارد، عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کننده و ... را اخذ و دریافت کند.
امروزه شاهد انواع و اقسام لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، تلویزیون و ... از برند اسنوا در بازار هستیم که به خوبی توانسته‎اند نیاز مشتریان را پاسخگو باشند و آنها را راضی نگه دارند. جالب است بدانید که شما می‌توانید محصولات توکار اسنوا را مطابق با رنگ دلخواه سفارش دهید این مزیت برای اولین بار در ایران و حتی خاورمیانه از سوی شرکتی برای مشتریان فراهم شده است.

 

محصولات اسنوا ساخت کجاست؟

در هنگام خرید محصولات اسنوا از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که محصولات اسنوا کجایی است؟ قطعات استفاده شده در محصولات اسنوا برای ایران است؟ و سوالاتی از این قبیل.
در جواب باید بگوییم که شرکت اسنوا قطعات برخی از محصولات خود را از کشورهای دیگر و غالبا از کشور چین وارد کرده و در داخل ایران مونتاژ می‎کند. البته این موضوع سبب می‌شود تا محصولات ایرانی مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا باشند چرا که متاسفانه واحد‌هاي تولیدی داخلی به دلیل هزینه‎های فوق العاده بالا به تکنولوژی‌های روز جهانی مجهز نیستند. امروزه قطعات مورد نیاز محصولات برندهای مشهوری چون ال جی و سامسونگ نیز در کشور چین تولید می‎شود.
البته اجاق گازهای اسنوا محصولات صدرصد ایرانی هستند و به هیچ عنوان از قطعات خارجی در ساخت آنها استفاده نمی‌شود و به دلیل داشتن طراحی زیبا و امکانات مختلف طرفداران بسیاری نیز دارند.

 

کیفیت محصولات اسنوا

 

اسنوا نخر یا اسنوا بخر ؟

کیفیت محصولات اسنوا

برخی از افراد به کیفیت اجناس ایرانی بدبین هستند و این نوع طرز فکر معمولا به خاطر شنیدن صحبت افرادی است که تا کنون حتی یک محصول ایرانی را خریدای نکرده‎اند اما باید گفت که در دهه‌های اخیر برندهای ایرانی از لحاظ کیفیت محصولات رشد خوبی کرده و توانسته اند محصولاتی خوب را تولید کنند. اسنوا یک برند محبوب و با کیفیت ایرانی است که محصولات خود را با تکنولوژی‌های روز جهان طراحی و تولید می‎کند و مناسب بودن قیمت اجناس اسنوا یکی دیگر از مزایای تولیدات این شرکت است.
کیفیت اجاق گازهای اسنوا در سطح بالایی قرار دارد و جایگزین مناسبی برای اجاق گازهای برندهای خارجی هستند. در مورد کیفیت یخچال فریزرهای آن باید گفت که در سطح متوسط و رو به بالا قرار دارند و از نظر ظاهری بسیار شیک هستند و با دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانی همخوانی دارند. در مورد کیفیت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی‌های اسنوا باید گفت که عملکرد خوبی دارند و در برخی از مدل‌ها وجود موتور بدون تسمه با تکنولوژی دایرکت درایو آنها به محصولاتی کاملا کم مصرف و کم صدا تبدیل کرده است. تمامی‌تولیدات شرکت اسنوا از شش مرحله کنترل کیفیت عبور می‌کنند و پس از آن از لحاظ داشتن عملکرد صحیح تست می‌شوند. امروزه برند اسنوا به عنوان قطب بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در خاورمیانه محسوب می‌شود که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است با برندهایی چون ال جی و سامسونگ رقابت کند. گارانتی و خدمات پس از فروش عالی نیز مهر تاییدی بر کیفیت محصولات اسنوا است.

 

خدمات پس از فروش اسنوا

علاوه بر کیفیت و قیمت یکی از موارد مهمی که در خرید لوازم خانگی لازم است که به آن توجه کنید خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی محصول است تا خیالتان از بابت خرابی‌های احتمالی محصول و تعمیر آن راحت باشد. نماینده رسمی برند اسنوا، شرکت انتخاب سرویس است که به صورت 24 ساعته و همه روزه آماده رسیدگی به مشکلات خریداران محصولات اسنوا و ارائه خدمات پس از فروش است.
خدمات پس از فروش اسنوا بسیار قوی و گسترده است و بیش از 818 نمایندگی رسمی اسنوا در نقاط مختلف ایران در زمینه پشتیبانی محصولات اسنوا و ارائه خدمات مناسب چون تعمیر، سرویس و ... به مشتریان فعالیت دارند. مشتریان با خرید محصولات اسنوا می‌توانند از یک کالای با کیفیت ایرانی همراه با خدمات پس از فروش قوی برخوردار شوند. وجود این مزیت در خرید کالاهای برندهای خارجی کمتر دیده می‌شود.

 

شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا به چه صورت است؟

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در بین مردم است که کیفیت محصولاتش برای اکثر ایرانیان اثبات شده و به انتخاب اول بسیاری از افراد در زمان خرید لوازم لوازم خانگی تبدیل شده است. ولی یکی از دغدغه‌های اساسی برخی از خانواده‌های ایرانی نداشتن توان مالی کافی برای خرید محصولات اسنوا است و از این رو به دنبال خرید محصولات اسنوا به صورت قسطی هستند.
خوشبختانه امروزه بسیاری از فروشگاه‌های واقعی و مجازی اقدام به فروش اقساطی اسنوا می‌کنند و یکی از این فروشگاه‌ها، سل است. در فروشگاه اینترنتی سل محصولات اسنوا به صورت قسطی با شرایط بسیار مناسب و ایده‌آل به فروش می‌رسند. سل از این طریق فرصتی فراهم کرده است تا تمامی خانواده‌ها بتوانند محصولات این برند را به صورت قسطی خریداری کنند و از کالاهای با کیفیت ایرانی برخوردار شوند. جهت آگاهی از شرایط فروش اقساطی محصولات اسنوا در سل کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

قیمت محصولات اسنوا

 

قیمت محصولات اسنوا

یکی از مشکلاتی که اکثر خانواده‌ها در زمان خرید لوازم خانگی جدید برای منزل خود و یا زوج‌های جوان برای خرید جهیزیه و شروع زندگی خود دارند بالا بودن قیمت لوازم خانگی بخصوص در برندهای خارجی است. قیمت محصولات اسنوا امروز نسبت به برندهای خارجی مناسب‌تر است در حالی که از نظر طراحی ظاهری، کارایی و امکانات تقریبا هم سطح محصولات مشابه برندهای خارجی هستند در نتیجه می‌توانند جایگزین مناسبی برای برندهای گران قیمت خارجی باشند.
قیمت محصولات اسنوا با توجه به نوع مدل، امکانات، فناوری‌های به کار رفته و سایر مشخصات فنی تعیین می‌شود. بنابراین قبل از خرید محصولات اسنوا بابتدا نیازهای خود را بسنجید و سپس مدل مناسب را براساس خواسته‌ها و شرایط مالیتان انتخاب کنید. برای مثال در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید اسنوا حتما گنجایش یخچال را با توجه به جمعیت خانواده و متناسب با فضایی که برای ذخیره سازی مواد غذایی خود نیاز دارید انتخاب کنید.

 

خرید محصولات اسنوا از فروشگاه سل 

سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد برای خرید اینترنتی محصولات اسنوا است که در راستای مشتری مداری به ارائه خدمات و مزایای فراوانی به مشتریان عزیز می‌پردازد و همواره باعث رضایت خاطر آنها می‌شود.

1- دسترسی داشتن به تنوع بالایی از محصولات اسنوا
در ویترین فروشگاه اینترنتی سل شما به تنوع بالایی از محصولات اسنوا دسترسی دارید که از لحاظ مدل، رنگ و ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و این به این معناست که سل به مشتری حق انتخاب بیشتری می‌دهد. در سل محصولات اسنوا به همراه قیمت و عکس درج شده‌اند و به سرعت محصول ایده‌آل خود را از نظر قیمت و شکل ظاهری خواهید یافت.

2- ارائه اطلاعات دقیق و جامع از محصولات
با سل یک خرید اینترنتی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد و انتخابی درستی خواهید داشت چرا که به اطلاعات و مشخصات مدل‎های مختلف محصولات اسنوا دسترسی خواهید داشت و با شناخت بهتر و بیشتر محصول خواهید دانست که آیا با خواسته‌هایتان همخوانی دارد یا خیر.

3- ایده‌آل بودن لیست قیمت محصولات اسنوا
قیمت لوازم خانگی اسنوا در سل بسیار مناسب است و شما از طریق سل می‌توانید محصولات این برند را با بهترین قیمت بازار و مناسب‌تر از قیمت دیگر فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. لازم به ذکر است در سل محصولات اسنوا با قیمت روز به مشتریان ارائه می‌شود و همه روزه بروز رسانی می‌شود.

4- ارسال سریع کالا
یکی از اصول مهمی که فروشگاه سل از ابتدای تاسیس تا الان همواره آن رعایت کرده است ارسال سریع کالا به نقاط مختلف ایران است. فرقی نمی‌کند از کدام شهر به سل متصل شده و خرید خود را انجام داده باشید سل کالا را در کمترین زمان به دست شما می‌رساند.

نظرات

Captcha
مهدی
ارسال پاسخ
0
0
خودتونو گرفتار نکنید، با اولین اشکال متوجه میشوید که گرفتار یک محصول سرطان، تعمیر کارهای ناشی، قطعات انحصاری، منشی های خوش زبان شده اید. یا قرض بگیرید و مارک بهتر بخرید یا پولتان را خیرات بدهید تا اقلا اعصاب آرام تری داشته باشید. یک تشت بهتر از لباسشویی و یک اسکاچ بهتر از ظرفشویی اسنوا هست. تلوزیونش هم در اطراف بک لایت داره انگار پشتش چراغ قوه روشن هست.
محمد قدیری
ارسال پاسخ
0
1
ما نفهمیدیم بالاخره کیفیت اسنوا خوبه یا نه ؟ یکی میگه اسنوا بخر یکی میگه اسنوا نخر . اگه ‌کسی میدونی مزایا و معایب اسنوا چی هست لطفا به اشتراک بزاره
امین
ارسال پاسخ
1
3
پشتیانی در حد صفر اصلا پاسخگو نیستن