منوی دسترسی

فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت سل

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر با سابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع لوازم خانگی از برندهای معتبر گوناگون است که جهت کمک به مشتریانی که از نظر توان مالی در سطح مناسبی قرار ندارند اقدام به فروش قسطی لوازم خانگی کرده است.

لوازم خانگی شامل لوازمی چون یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه و ... می‌شود در واقع لوازم خانگی از لوازمی مهم و اساسی هستند که وجودشان در هر منزلی ضروری است. هر ساله با رشد تکنولوژی، لوازم خانگی جدید و متنوعی از برندهای گوناگون وارد بازار فروش می‌شود که با مجهز بودن به تکنولوژی و نوآوری‌های جدید منجر به افزایش سطح رفاه و آسایش مصرف کنندگان شده و تا حد زیادی شکل و شیوه زندگی‌های امروزی را تغییر داده‌اند. 

از این رو بسیاری از افراد تصمیم به تعویض و خرید لوازم خانگی جدید برای منزل خود دارند و همچنین تازه عروسان نیز به دنبال خرید لوازم خانگی برای جهیزیه خود هستند ولی متاسفانه امروزه شاهده افزایش چشمگیر قیمت لوازم خانگی در بازار هستیم که سبب شده تا بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی کافی از خرید لوازم خانگی صرف نظر کنند و یا مجبور به خرید لوازم خانگی ارزان قیمت از مارک‌های نامعتبر و درجه سه چینی شوند که اینکار جز پشیمانی چیزی برای آنها ندارد چرا که در آینده مجبور به پرداخت هزینه‌های برای تعمیر محصول می‌شوند و گاهی به کل باید لوازم خانگی خریداری شده را تعویض کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای این دسته از افراد این است که به جای کالاهای خارجی که قیمتی نجومی دارند به سراغ لوازم خانگی ایرانی بروند و به فروشگاه‌هایی که خدماتی چون فروش اقساطی انواع لوازم خانگی را ارائه می‌دهند مراجعه کنند و فروشگاه اینترنتی سل یکی از این فروشگاه‌ها است.


در بخش کالاهای قسطی سایت سل، محصولاتی مرغوب از برندهای معتبر و شناخته شده ارائه می‌شود و تنوع مدل و قیمت انواع لوازم خانگی بالا است و تا حد زیادی تمامی سلایق و توان‌های مالی مختلف مشتریان را پوشش می‌دهد که این ویژگی برای تازه عروسانی و یا افرادی که وسواس بالایی در انتخاب دارند یک مزیت ارزشمند به شمار می‌آید. برخی از کالاهایی که می‌توانید از فروشگاه سل به صورت قسطی خریداری کنید در ادامه معرفی شده‌اند:

 

فروش اقساطی یخچال فریزر

یخچال فریزر جزو مهم و جدا نشدنی هر آشپزخانه‎ای است در این بخش تنوع بالایی از انواع مدل‌های یخچال فریزر بالا پایین، بخچال فریزر دوقلو، یخچال ساید بای ساید و فریزر تک در رنگبندی از مارک‌های گوناگون ایرانی جمع آوری شده است تا شما بتوانید بهترین مدلی که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه، سلیقه، نیاز و توان مالیتان است را خریداری کنید.
یخچال فریزر جزو لوازم گران قیمت به شمار می‌آید و همانطور که می‌دانید یخچال فریزرهای ایرانی نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی قیمت کمتری دارند ولی باز هم بسیاری از افراد بودجه کافی برای خرید این محصولات را ندارند این دسته از افراد می‌توانند از طریق سل اقدام به خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا، خرید قسطی یخچال فریزر امرسان، خرید قسطی یخچال فریزر دوو، خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس، خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا، خرید قسطی یخچال فریزر سام و.... کنند.

 

خرید قسطی لوازم شستشو و نظافت

نظافت و رسیدگی به بهداشت خانه از جمله کارهایی است که خانم‌های خانه‌دار هر روز به انجام آن می‌پردازند از مهمترین لوازم شستشو و نظافت می‌توان به ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی اشاره داشت که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و از این رو در لیست کالاهای قسطی سل قرار گرفته‌اند. در زمان خرید ماشین ظرفشویی و خرید ماشین لباسشویی باید توجه داشته باشید که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا از نظر کارایی و کیفیت نیز در سطح قابل قبولی قرار داشته باشند تا سالیان دراز شما را همراهی کنند.
در سل امکان خرید قسطی ماشین ظرفشویی و همچنین خرید قسطی ماشین لباسشویی از برندهای معتبر و مرغوب ایرانی چون اسنوا، پاکشوما، دوو،تی سی ال، جی پلاس و ... برای شما عزیزان فراهم شده است و شما از این طریق می‌توانید از محصولاتی با کیفیت و شیک ایرانی بهره‌مند ‌شوید.

 

فروش اقساطی تلویزیون

امروزه تولید کنندگان ایرانی تلویزیون، از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری در سطح قابل قبولی عمل می‌کنند و تلویزیون‌هایی همگام با تکنولوژی‌های روز را با قیمتی پایین‌تر از تلویزیون‌های خارجی تولید و روانه‌ی بازار می‌کنند که جایگزین مناسبی برای تلویزیون‌های گران قیمت خارجی محسوب می‌شوند.
در لیست کالاهای قسطی سایت سل تنوع بالایی از انواع تلویزیون برندهای قابل اعتماد ایرانی در سایزها و قابلیت‌های متنوع جمع آوری شده است. در فروشگاه سل فروش اقساطی تلویزیون با سفته نیز امکان پذیر می باشد. شما می‌توانید خرید قسطی تلویزیون ایرانی را از برندهایی چون اسنوا، ایکس ویژن، سام الکترونیک، تی سی ال و ... انجام دهید.

 

فروش اقساطی کولر گازی

کولر گازی اسپلیت یکی از لوازم سرمایشی و گرمایشی است که طرفداران زیادی دارد و در سال‌های اخیر فروش خوبی را در بازار ایران داشته است در واقع می‌توان گفت که اکثر خانواده‌های ایرانی در فصول گرم سال به دنبال خرید قسطی کولر گازی اسپلیت هستند.
سل با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به فروش اقساطی کولر گازی اسپلیت کرده است تا خانواده‌های کم درآمد نیز بتوانند از این محصول برخوردار شوند.

 

با این فرصتی که فروشگاه اینترنتی سل در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد می‌توانند خرید قسطی جهیزیه و خرید قسطی لوازم خانگی را انجام دهند و محصولاتی بسیار با کیفیت را از برند‌های ایرانی خریداری کنند و هزینه خرید لوازم خانگی را به صورت قسطی پرداخت کنند. در ادامه به توضیح کاملی در رابطه با شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در سایت سل پرداخته‌ایم.

 

روش های خرید اقساطی از سایت سل

در هر جای ایران که ساکن هستید با تاییدیه بای چک می‌توانید از فروشگاه سل انواع لوازم خانگی را بدون سقف محدود ریالی به صورت قسطی خریداری فرمایید.
کافی است تا در بای چک ثبت نام کنید تا سامانه اعتبارسنجی بای چک، احراز هویت شما و معتبر بودن حساب معرفی شده نام شما را تایید کند و سپس با توجه به تائیدیه بای چک شما می‌توانید از فروشگاه سل از سه روش 1- چک 2- سفته 3- کسر از حقوق، خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام دهید. گفتنی است که سفته برای افرادی مناسب است که دسته چک و ضامن معتبر ندارند.

توجه داشته باشید که سقف ریالی تاییدیه بای چک بستگی به اعتبار شما هنگام احراز هویت توسط کارشناسان دارد. میزان وام دریافتی حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت پس از ثبت نام از طریق پیامک و ایمیل به شما ارسال می‌شود البته می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه سل و صفحه پیگیری ثبت نام اقساطی، از نتیجه ثبت نام خود نیز مطلع شوید.
شرایط اخذ وام از شرکت بای چک:

1- نداشتن چک برگشتی
2- دارای شغل و سابقه کاری قابل قبول
3- داشتن گردش مالی و معدل حساب قابل قبول
4- داشتن حساب بانکی با قدمت مناسب و بالا

 

نحوه محاسبه اقساط

برای مطلع شدن از تعداد اقساط ابتدا محصول مورد نظرتان را از لیست کالاهای اقساطی انتخاب کرده و در صفحه بازشونده دکمه "خرید اقساطی" را انتخاب کنید و سپس در صفحه جدید با انتخاب دکمه "محاسبه اقساط" به صفحه‌ای که حاوی فرم محاسبه‌گر اقساط فروشگاه سل است منتقل می‌شوید، فیلدها را به درستی پر کنید تا تعداد اقساط برای مبلغ فاکتور محسابه شود.

 

روش های باز پرداخت اقساط

ما سعی کرده‌ایم تا خرید اقساطی لوازم خانگی برای شما سریع و آسان باشد. خریداران عزیز می‌توانند اقساط را به صورت آنلاین و یا کارت به کارت، ماهانه پرداخت کنند.

نظرات

Captcha