منوی دسترسی

چطور می توانم از طریق تلویزیون نماوا تماشا کنم؟

نماوا شبکه‌ای با هزاران عنوان فیلم، سریال ایرانی و خارجی است که بهترین اوقات را برای تماشاگران فراهم می‌کند. شما می‌توانید تماشای فیلم با نماوا را از طریق تلویزیون، تبلت و گوشی‌های هوشمند خود انجام دهید. در واقع امکان نصب اپلیکیشن نماوا در موبایل و تبلت و حتی تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد.

نماوا شبکه‌ای با هزاران عنوان فیلم، سریال ایرانی و خارجی است که بهترین اوقات را برای تماشاگران فراهم می‌کند. شما می‌توانید تماشای فیلم با نماوا را از طریق تلویزیون، تبلت و گوشی‌های هوشمند خود انجام دهید، در واقع امکان نصب اپلیکیشن نماوا در موبایل و تبلت، نماوا در اپل و حتی تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد.

امروزه از تلویزیون‌های هوشمند در بسیاری از منازل استفاده می‌شود و اکثر افراد این سوال برایشان پیش می‌آید که چطور می‌توانم از طریق تلویزیون نماوا تماشا کنم؟ قیمت تلویزیون هوشمند که بتوان با آن نماوا را تماشا کرد؟ نحوه نصب نماوا  بر روی تلویزیون را آموزش می‌دهیم تا شما عزیزان با نصب اپلیکیشن نماوا، مجموعه‌ای از بهترین انیمیشن‌های جهان و سریال‌های محبوب ایرانی و خارجی را تماشا کنید. همچنین تماشای فیلم با نماوا بدون نصب اپلیکیشن اندروید تی نماوا را نیز برای شما عزیزان آموزش داده‌ایم. البته برخی از مدل‌های تلویزیون، نماوا را ساپورت نمی‌کنند در نتیجه ما قبل از آموزش‎های گفته شده شما را با روشی آشنا کرده‎ایم که بدانید که مدل تلویزیون شما با نماوا هماهنگی دارد یا خیر.

شاید به فکر شما برسد که برای تماشای برنامه‌های نماوا در تلویزیون باید یک تلویزیون هوشمند داشته باشید اما اینطور نیست! در این مقاله شما را با روشی آشنا می‌کنیم که بدون نیاز به تعویض تلویزیون و با هزینه‌ی کمتر نیز بتوانید نماوا در تلویزیون معمولی خود مشاهده کنید و لذت ببرید. پس با ما همراه باشید و مراحل گفته شده را انجام دهید.

 

آیا تلویزیون من نماوا را ساپورت می کند؟

برای اینکه بدانید آیا امکان نصب و استفاده از نماوا در تلویزیون شما وجود دارد یا خیر باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر وارد آدرس https://www.namava.ir/pages/apps شوید. در صفحه سه گزینه‎ی مختلف را در بالا مشاهده می‎کنید. گزینه‎ی "تلویزیون هوشمند" را انتخاب کنید. سپس همانند تصویر زیر روی کادر پایینی «تلویزیون‌هایی که نماوا را ساپورت نمی‌کنند» کلیک کنید.

 

دانلود اپلیکیشن نماوا

 

2- در کادر بخشی از نام مدل تلویزیون خود را وارد کنید اگر مدل تلویزیون شما در لیستی که به نمایش در می‌آید باشد یعنی امکان نصب نماوا روی تلویزیون شما امکان پذیر نیست. نگران نباشید در این صورت با تهیه‌ی اندروید باکس نماوا (نماوا تی وی) می‎توانید با تلویزیون خود نماوا را تماشا کنید. در بخش پایانی در مورد اندروید باکس نماوا توضیح داده‌ایم.

 

نصب نماوا در تلویزیون

 

نحوه نصب اپلیکیشن اندروید تی وی نماوا
 

بهترین روش برای نصب نماوا روی تلویزیون دانلود فایل نصب اپلیکیشن نماوا به وسیله‌ی کامپیوتر و ذخیره‌ی آن روی حافظه‌های جانبی (USB) و سپس نصب روی تلویزیون هوشمند است. این روش قابل اجرا برای انواع تلویزیون‌های زیر است:

• نحوه نصب نماوا روی تلویزیون سونی

• نحوه نصب نماوا روی تلویزیون ایکس ویژن

• نحوه نصب نماوا روی تلویزیون ال جی

• نحوه نصب نماوا روی تلویزیون سامسونگ

 

1- ابتدا از طریق موبایل یا رایانه به آدرس https://www.namava.ir/pages/apps/ مراجعه کنید. در قسمت تلویزیون هوشمند از بخش دانلود اپلیکیشن اندروید Tv گزینه دانلود مستقیم را انتخاب کرده و فایل اپلیکیشن نماوا را پس از دانلود به درون حافظه جانبی کپی کنید.

  

دانلود اپلیکیشن نماوا

 

2- در این مرحله تلویزیون را روشن کنید و حافظه را در پورت‌های usb قرار دهید.

  

نصب نماوا روی تلویزیون

 

3- روی صفحه تلویزیون یک پیغام به نمایش در می‌آید. گزینه‌‌ی "خوب" را انتخاب کرده و با زدن دکمه OK وارد صفحه حافظه یو اس بی شوید. اگر پیغام در تصویر را مشاهده نکردید با زدن دکمه USB کنترل به صفحه حافظه USB بروید.

  

اجرای نماوا روی تلویزیون

 

4- در صفحه‌ی USB، فایل اپلیکیشن اندروید تی وی نماوا را از پوشه‌ای که فایل را در آن کپی کرده‌ بودید انتخاب کرده و سپس دکمه OK را بزنید.

  

نصب اپلیکیشن نماوا

 

5- در این مرحله پیغامی که در تصویر مشاهده می‌کنید نمایش داده می‌شود. گزینه نصب را انتخاب کنید و دکمه OK را بفشارید.

  

نصب اپلیکیشن نماوا روی تلویزیون

 

6- منتظر بمانید تا مراحل نصب اپلیکیشن نماوا به پایان برسد.

  

تماشای نماوا روی تلویزیون

 

7- پس از پایان عملیات نصب، گزینه “باز کردن” را انتخاب کنید و دکمه‌ی OK را بفشارید تا اپلیکیشن نماوا برایتان باز شود.

  

فیلم های نماوا روی تلویزیون

 

8- تبریک می‌گوییم آموزش نحوه نصب نماوا به پایان رسید و شما موفق شدید.

 

نحوه تماشای نماوا از طریق تلویزیون پس از نصب اپلیکیشن اندروید تی وی
 

برای تماشای فیلم با نماوا شما پس از اینکه اپلیکیشن اندروید تی وی نماوا را نصب کردید باید در نماوا عضویت داشته باشید به این منظور مراحل زیر را انجام دهید.

1- در گوشه سمت راست و بالای صفحه اصلی نماوا آیکون منو را انتخاب کنید تا منوی اصلی برایتان باز شود.

  

فیلم های نماوا روی تلویزیون

 

2- در منوی باز شونده گزینه عضویت را انتخاب کنید. البته ممکن است این گزینه در سمت چپ و بالای صفحه اصلی نماوا نیز قرار داشته باشد و نیازی به باز کردن منو اصلی نباشد.

 

عضویت در نماوا

 

3- شماره تلفن همراه خود را در صفحه‌ی عضویت وارد کنید و تایید را بزنید.

 

عضویت در نماوا روی تلویزیون

 

4- سپس کد تاییدی از سوی نماوا به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. کد را در کادر وارد کرده و تایید را بزنید.

 

آموزش نصب نماوا روی تلویزیون

 

5- در این مرحله اطلاعات (نام، نام خانوادگی و رمز عبور) از شما در خواست می‌شود. رمز عبور دلخواه بوده و ‌می‌تواند ترکیبی از اعداد و حروف باشد. پس از زدن تیک گزینه “من قوانین و مقررات نماوا را میپذیرم” ، دکمه‌ “تایید” را انتخاب کنید. حساب کاربری شما در نماوا ایجاد شده است و مجددا وارد صفحه‌ی اصلی نماوا می‌شوید.

 

آموزش نصب اپلیکیشن نماوا روی تلویزیون

 

روش دوم: تماشای فیلم با نماوا بدون نصب اپلیکیشن اندروید تی نماوا
 

شما می‌توانید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن نماوا نیز از تماشای فیلم با نماوا روی تلویزیون خود لذت ببرید. نحوه نصب نماوا روی تلویزیون سونی، نحوه نصب نماوا روی تلویزیون ایکس ویژن، نحوه نصب نماوا روی تلویزیون ال جی، نحوه نصب نماوا روی تلویزیون سامسونگ نیز در این روش ‌یکی است.

1- ابتدا وارد آدرس https://tv.namava.ir شوید و از منو سمت راست دکمه عضویت را انتخاب کنید.

 

تماشای فیلم با نماوا بدون نصب اپلیکیشن

 

2- در کادر نمایش داده شده شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

 

تماشای سریال با نماوا بدون نصب اپلیکیشن

 

3- سپس کدی به شماره شما ارسال می‌شود، کد را در کارد وارد کنید.

 

تماشای نماوا روی تلویزیون

 

4- در این مرحله اطلاعات (نام، نام خانوادگی و رمز عبور) از شما در خواست می‌شود. رمز عبور دلخواه است و ‌می‌تواند ترکیبی از اعداد و حروف باشد. سپس دکمه “عضویت” را انتخاب کنید.

 

عضویت در سایت نماوا

 

5- حساب کاربری شما ایجاد شده است و وارد صفحه اصلی نماوا می شوید.

 

مشاهده فیلم و سریال در نماوا

 

 

پس از انجام مراحل گفته شده در صورت بروز هرگونه مشکل چون دریافت خطا در تماشای فیلم، ایجاد مشکل در نمایش فیلم و سریال‌های دانلود شده و مشکلات دیگر به بخش تماس با ما در نماوا مراجعه کنید و مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت مشکل شما بررسی و رفع شود.

 

نحوه ی استفاده از نماوا در تلویزیون معمولی

اگر شما می‎خواهید تماشای نماوا را با تلویزیون غیر هوشمند خود انجام دهید می‌توانید با خرید یک (نماوا تی‌وی) با تلویزیون معمولی خود به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید و لذت ببرید. البته این روش برای تلویزیون‎های هوشمندی که نماوا را ساپورت نمی‎کنند نیز امکان پذیر است. اما نماوا تی وی چیست؟

 

نماوا تی وی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

نماوا تی وی باکس اندروید انحصاری نماوا است که با نام نما تی وی به بازار عرضه شده است. این محصول یک دستگاه کوچک، جمع و جور و سبک بوده و به سیستم عامل اندروید تی وی نسخه‌ی ۹ مجهز است.
شما می‌توانید نماوا تی وی را به تلویزیون معمولی خود متصل کنید و فیلم‎ها را با کیفیت بی نظیر 4k تماشا کنید. در نتیجه دیگر نیازی به لپ تاپ، کامپیوتر یا تلویزیون هوشمند برای تماشای نماوا ندارید.

 

اندروید باکس نماوا

 

جالب است بدانید شما در اندروید باکس نماوا می‎توانید اپلیکیشن‌های دیگر را چون بازی‌های مخصوص اندروید TVو ... که در فروشگاه‌های معتبر اندرویدی وجود دارد روی باکس نصب کرده و لذت برید. حتی امکان نصب فایل‌های اپلیکیشن با فرمت apkاز طریق درگاه‌های ورودی چون فلش و یا کارت حافظه بر روی دستگاه نماوا تی وی امکان پذیر است.
شما از طریق درگاه HDMI یا درگاه USB می‌توانید نماوا تی وی را به تلویزیون خود متصل کنید. کنترل از راه دور نماوا تی وی نیز به کمک دانگل بند انگشتی USB به باکس وصل می‌شود و از طریق بلوتوث با دستگاه ارتباط برقرار می‎کند.



نظرات

Captcha
Sekhavati
ارسال پاسخ
0
0
من اشتراک خریدم گوشیم میزنه اشتراک فعال اما تلویزیون میگه بدون اشتراک،اصلا از نماوا راضی نیستم اصلا
دلاوری
ارسال پاسخ
0
2
در نماوا رایگان همراه اول هم اشتراک میده استفاده کنید
سعید
ارسال پاسخ
0
3
بهترین فیلم های نماوا ایرانی ولی خب تررررجیحا خوب که بیخود نباشه بگید چی خوبه ببینم
مانی صادقی
ارسال پاسخ
0
3
کد تخفیف نماوا بزارید فیلم یاغی کامل دوست دارم ببینم
بهزاد
ارسال پاسخ
0
5
مشکل پخش نماوا در تلویزیون چیه دائم خطا میده
مهین
ارسال پاسخ
0
2
خرید اشتراک نماوا برای تلویزیون از چه قیمتی شروع میشه ؟من شنیدم یک ماه اشتراک رایگان نماوا میده کد بخصوصی داره ؟
لیلا
ارسال پاسخ
0
3
نماوا کودکان هم میتونن خیلی باهاش سرگرم بشن، حتما بزارید فیلم باب اسفنجی تماشا کنند
سپیده
ارسال پاسخ
0
2
دانلود نماوا برای تلویزیون ال جی قدیمیام ممکنه ؟ دقیق نمدونم چیکار باید کنم شماره ای از پشتیبانی نماوا هم ندارم
امیر
ارسال پاسخ
0
2
بهترین سریال های نماوا رو معرفی کنید لطفا
مجتبی
ارسال پاسخ
0
2
کسی میدونه برای فعال سازی اشتراک رایگان نماوا ویژه ایرانسل چه کاری باید انجام بدم ؟
سمیه
ارسال پاسخ
0
3
یک ماه اشتراک رایگان نماوا که این همه تبلیغ میکنن چطوری میشه گرفت
سید مسیب فاضلی
ارسال پاسخ
0
2
اپلیکیشن نماوا
علیرضا
ارسال پاسخ
2
11
من الان یه حساب کاربری داخل نماوا دارم ، ایا میتونم به صورت همزمان هم این حساب و رو تلویزیون رو گوشی و رو کامپیوتر داشته باشم و یه اشتراک بخرم و استفاده کنم
مهدی زیدی
ارسال پاسخ
1
6
برنامه ی عالیه هست
Mina
ارسال پاسخ
11
9
چرا فیلمهایی ک در نماوا دانلود کردم نشان نمیدهد برنهمه نمارا روی تلویزیون هست ولی فیلمهایی ک دانلود کردم نشان نمیدهد