منوی دسترسی

برترین تلویزیون های سطح بالای بازار

برترین تلویزیون های سطح بالای بازار

اگر قصد خرید یک تلویزیون سطح بالا (High End) را دارید، این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. پارامترهایی از جمله ارزش خرید، سیستم عامل، سخت افزار، کیفیت تصویر و مواردی از این دست، در این مشاوره خرید دخیل هستند.

Samsung 88KS9800

سامسونگ در اوایل سال 2017 اولین تلویزیون های QLED را معرفی کرد و بدین ترتیب این شرکت به عنوان تنها برند در جهان، 3 فناوری LCD، QLED و SUHD یا همان نقاط کوانتومی را به طور همزمان تولید می کند. تلویزیون Samsung 88KS9800 یکی از پرچمداران سامسونگ است که با توجه به قیمت خود، دارای ارزش خرید بالایی است. این تلویزیون از فناوری نقاط کوانتومی (QD) بهره برده و دارای یک پنل 88 اینچی است که در مدل های منحنی قرار می گیرد. مشخصات صوتی این تلویزیون هم هماهنگ با تصویر بسیار واضح و باکیفیتش در نظر گرفته شده است. صدا از 4.2 کانال، یعنی از دو ساب‌ووفر و چهار اسپیکر پخش می‌شود و درمجموع 70 وات توان خروجی دارد. پشتیبانی این تلویزیون از سیستم‌صوتی Dolby Digital Plus و DTS نیز می تواند پاسخگوی نیاز های صوتی-دیجیتالی باشد. با این تلویزیون می توانید از طریق رابط های LAN و WLAN تلویزیون خود را به اینترنت و شبکه متصل نمائید. 88KS9800 مجهز به سه عدد پورت USB است. این پورت‌ها امکان اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال را فراهم می‌کنند. همچنین به لطف پورت‌های HDMI در نظر گرفته شده برای این محصول، می‌توانید هم‌زمان تا چهار دستگاه الکترونیکی را به تلویزیون خود متصل کنید. سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی Tizen در کنار یک CPU چهار هسته ای، بخش اصلی سامانه هوشمند را شکل می دهند. این محصول از دقت 4K/UHD با دقت 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. شدت انحنای این غول 88 اینچی به 4200R می رسد و سامسونگ از یک پنل 10 بیتی استفاده کرده است که بیش از 1 میلیارد رنگ را نمایش خواهد داد. قابلیت Ultra Black، پشتیبانی از HDR1000، دارای PQL 2700، دارای Mega Contrast، Supreme UHD Dimming، Precision Black Pro و قابلیت افزایش عمق تصویر به همراه قابلیت Auto Motion Plus از جمله دیگر قابلیت های مهم این تلویزیون هستند.

این تلویزیون دارای قابلیت بلوتوث بوده و می توان برخی مدل ها کیبورد و ماوس و همچنین هدست های بلوتوث را بدان متصل کرد. به لطف سرورها و هاب سامسونگ، می توانید ده ها اپلیکیشن فارسی و انگلیسی را دانلود کرده و مورد استفاده قرار داد. همچنین اشتراک رایگان تلویزیون آنلاین آیو نیز به صورت هدیه در کنار آن است. کاربران می توانند تلویزیون Samsung 88KS9800 در بخش هوشمند، قابلیت های دیگری از جمله اتصال انواع تجهیزات جانبی مانند موبایل و لپ تاپ به صورت بی سیم، قابلیت Time Shift و... به خدمت گیرند. یک کامپیوتر غول پیکر و هوشمند را با خرید Samsung 88KS9800 می توانید در اختیار گیرید. همچنین فناوری سطح بالای QD تصویری بی نظیر را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

LG OLED65E6GI

دومین انتخاب ما، تلویزیون هوشمند LG OLED است؛ تلویزیون های سطح بالای OLED ال جی علاوه بر کیفیت تصویر بسیار بالا، امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند. می‌توانید تلویزیون را از یکی از دو راه اتصال بی‌سیم Wi-Fi یا ورودی LAN به اینترنت متصل کنید. برای افرادی که مایل‌اند از سیستم‌صوتی خانگی مجزا استفاده کنند، یک خروجی اپتیکال تعبیه شده است. OLED65E6GI مجهز به بلوتوث داخلی است و به راحتی می‌توانید هر دستگاهی که به این تکنولوژی مجهز است را با تلویزیون هماهنگ کنید. بلندگوهای این تلویزیون توسط کمپانی مشهور و حرفه‌ای هارمن کاردن (Harman Kardon) ساخته شده است. این شرکت به تازگی توسط سامسونگ خریداری شده است. این تلویزیون 65 اینچی از پنل تخت بهره می برد و این محصول دارای درخشندگی  ULTRA Luminance به همراه سنسور درخشندگی  Illuminace sensor است. همچنین می توان به فناوری HDR نیز اشاره کرد. دقت رنگ 3D Color Mapping را نیز بخش های مهم رنگ در این مدل اضافه نمائید.

سیستم صوتی در LG OLED65E6GI می تواند صدای 2.2 را به همراه تنظیم کننده هوشمند صدا  Magic Sound Tuning به کاربران ارائه دهد. در بخش هوشمند، سیستم عامل WebOS 3.0 به همراه یک پردازنده 4 هسته ای در این مدل به کار رفته است. LG OLED65E6GI از دقت 4K/UHD پشتیبانی می کند و به لطف ورودی‌های USB این تلویزیون، می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل کرده و محتواهایی با دقت بالا را در آن نمایش داد. در بخش ظاهری، ضخامت بسیار پایین و طراحی شیک LG OLED65E6GI می تواند نشان دهنده رده بالا بودن این تلویزیون باشد. LG OLED65E6GI با فناوری OLED و امکانات جانبی کامل، یک تلویزیون حرفه ای به شمار می رود.

Samsung 65MS9995

دومین انتخاب ما از برند سامسونگ، تلویزیون هوشمند و پیشرفته Samsung 65MS9995  است. این تلویزیون با بهره بردن از پنل باکیفیت و پیشرفته‌ی 4K از یک پنل LCD برخوردار است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع خمیده بوده و از تکنولوژی LED بهره می‌برد. با پشتیبانی از قابلیت HDR می توان تصاویر با کیفیت خیره کننده را در آن مشاهده کرد. سیستم صوتی 4.1 کاناله‌ی این مدل، با بهره‌گیری از ووفر و بلندگوهای پیشرفته می‌تواند درمجموع 60 وات صدا تولید کند. در نتیجه احتمالا به ساندبار نیاز نخواهید داشت. همچنین سامسونگ از سیستم عامل تایزن در این مدل استفاده کرده است. در ادامه می توان به 3 عدد درگاه USB اشاره کرد.  Samsung 65MS9995 می تواند به صورت خودکار و با استفاده از موتو ارتقاء تصویر، تصاویر به از FHD به 4K ارتقاء دهد.

به دلیل استفاده از فناوری Quantom Dot Display در تولید پنل، دقت رنگ در این محصول بسیار بالا بوده و نظر کاربران سخت گیر را جلب می کند. سامسونگ از یک CPU به همراه 4 هسته برای پردازش های هوشمند و اپلیکیشن ها استفاده کرده است. ریموت کنترل هوشمند سامسونگ نیز مانند یک ماوس بدون سیم عمل خواهد کرد. همچنین در صورت نیاز می توان ماوس و کیبورد را نیز به آن متصل کرد.

SONY KD-75X9400D

سونی یک تولید کننده ژاپنی است که سابقه طولانی در تولید تلویزیون دارد. SONY KD-75X9400D یک تلویزیون پیشرفته در ابعاد 75 اینچ است که رزولوشن 4K Ultra HD در اختیارتان قرار می دهد. موتور پردازش تصویر4K X-Reality  PRO در کنار تراشه پردازش تصویر X1 و سرعت رفرش تصویر XR 800 هرتز برای مانع از ایست و پرش تصویر، از جمله قابلیت های مهم و اختصاصی سونی در این مدل است. جزییات رنگ بیشتر با نمایشگر TRILUMINOS در این مدل نیز به کار رفته است. این محصول از تصاویر 3D نوع اکتیو پشتیبانی کرده و در زمینه کاربردهای هوشمند، سونی از سیستم عامل اندروید تی وی (Android) استفاده کرده است. این سیستم عامل بسیار مشابه با سیستم عامل به کار رفته در گوشی های موبایل و تبلت است.

برای پخش محتوا می توانید از 3 رابط USB نیز استفاده نمود. 4 عدد بلندگو وظیفه پخش صدا در SONY KD-75X9400D را بر عهده دارد که هر یک 7.5 وات توان دارد. اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi ) و رابط LAN نیز امکان اتصال تلویزیون به شبکه اینترنت را فراهم می آورد. همچنین این مدل به بلوتوث مجهز است. SONY KD-75X9400D دارای زیبایی ظاهری و ضخامت پایین است. همچنین کیفیت تصویر این تلویزیون در بین مدل های سونی زبان زد است.

 

www.sell.ir

قیمت تلویزیون

 

 

 

نظرات

Captcha