منوی دسترسی

جاروبرقی جدید سامسونگ، یک روبات تمام عیار !

جاروبرقی جدید سامسونگ، یک روبات تمام عیار !

سامسونگ، از مدرن ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید لوازم خانگی استفاده می کند تا علاوه بر برطرف کردن نیازهای خانواده ها، راحتی بیشتری را برای آنها فراهم کند.

سامسونگ با تولید جاروبرقی های هوشمند، خلاقیت دیگری را وارد عرصه لوازم خانگی کرده است. جاروبرقی های جدید سامسونگ همانند یک روبات هوشمند عمل می کنند و از یک طراحی بسیار ظریف برخوردارند. قدرت مکش این دسته از جاروبرقی های سامسونگ، بسیار بالا است.

قدرت مکش جاروبرقی های هوشمند سامسونگ بیش از 20 وات است و به ویژگی Edge Clean Master مجهز شده اند که امکان تمیز کردن کوچکترین حاشیه دیوارها را نیز فراهم می کند. در این گونه موارد فقط کافی است تا برس 288mm را به قسمت جلوی جاروبرقی وصل کنید تا کوچکترین لبه ها را نیز برای شما تمیز کند.

سامسونگ،در جاروبرقی های هوشمند از ویژگی های هوشمند متعددی استفاده کرده است. در این دسته از جاروبرقی های سامسونگ، سنسور FullView  و Visionary Mapping Plus وجود دارد که این امکان را برای جاروبرقی سامسونگ فراهم می کنند تا نقشه و قسمت های مختلف اتاق را کاملا به یاد بیاورد و همه جا را به طور کامل تمیز کند.

سپس به صورت اتوماتیکی، به هر قسمتی از سطح که کثیف باشد، هدایت می شود.حتی می تواند موانعی که بر سر راهش قرار گرفته اند را شناسایی کرده و راهی را برای عبور از کنار آنها پیدا کند. همچنین ویژگی Intelligent Power Control  این امکان را برای جاروبرقی سامسونگ فراهم کرده تا مقدار قدرت مکش را تنظیم کرده و آن را بر اساس نوع سطح تغییر دهد. لوازم خانگی سامسونگ، هر روز قابلیت مدرن جدیدی را به خانواده ها معرفی می کنند.

 

منبع: سامسونگ

www.sell.ir

نظرات

Captcha