منوی دسترسی

تمیز کردن مایکروفر با استفاده از لیمو !


استفاده از لیمو برای تمیز کردن به معنای واقعی «یک تیر و دو نشان» است! چون نه تنها ساده‌ترین راهِ تمیز کردن مایکروفرهایی‌ست که بخارشوی ندارند، که به‌خاطر طبیعی بودن مواد مورد استفاده در این روش، هیچ نگرانی بابت استفاده از مواد شیمیایی برای نظافت محفظه داخلی مایکروفر نخواهید داشت.
روش کار بسیار ساده است، کافی‌ست به اندازه یک فنجان آب درون یک کاسه مناسب مایکروفر بریزید. سپس آب یک لیموی متوسط یا بزرگ را گرفته و درون این کاسه بریزید. لیموی چلانده شده را نیز درون کاسه بیندازید.
حالا کاسه را درون مایکروفر قرار داده و به مدت سه دقیقه در دمای بالا، گرم کنید تا محلول به جوش بیاید. پس از پایان گرم کردن، در مایکروفر را باز نکنید و اجازه دهید برای مدت ۵ دقیقه کاسه در درون مایکروفر باقی بماند. پس از آن، در دستگاه را باز کرده، کاسه را خارج کنید و با یک دستمال پارچه‌ای درون مایکروفر را تمیز کنید. اگر مایکروفرتان دارای محفظه گردان جداشونده است، آن را از جای خود خارج کرده و به‌طور مجزا تمیز کنید. تمام ابعاد محفظه داخلی دستگاه را دستمال بکشید و فراموش نکنید که سطح داخلی در را نیز پاک کنید.
اگر لک‌ها و یا نقاطی در درون دستگاه وجود دارد که به راحتی پاک نمی‌شود، کافی‌ست گوشه‌ای از دستمال را درون محلول آب و لیمو زده و با استفاده از آن ناحیه، آلودگی را از بین ببرید.
در واقع بخار حاصل از جوشیدن محلول آب و لیمو در درون دستگاه باعث نرم شدن و جدا شدن آلودگی‌ها از سطح داخلی مایکروفر شده و با استفاده از یک دستمال خشک به راحتی می‌توانید دستگاه‌تان را مثل روز اول تمیز کنید.
البته در مدل‌های جدید مایکروفرهای سامسونگ امکان بخارشوی پیش‌بینی شده که حتی راحت‌تر از این دستورالعمل میباشد

 www.sell.ir

نظرات

Captcha