منوی دسترسی

تجربه ای فوق العاده با تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تجربه ای فوق العاده با تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تلویزیون های CRT قدیمی بزرگ و جاگیر خود را رها کنید و پا به دنیای شگفت‌انگیز تلویزیون‌های دیجیتال صفحه تخت بگذارید. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ از ضخامت کمتری برخوردارند، هزینه برق کمتری برای شما به دنبال خواهند داشت و حتی از قیمت کمتری نیز برخوردار می‌باشند. از نظر تکنولوژی‌های فنی نیز این تلویزیون‌ها از تمامی روش‌های ارتباطی استاندارد جدید از پورت‌های USB و HDMI گرفته تا اتصالات یکپارچه با تلفن‌های همراه شما پشتیبانی می‌کنند. این بدان معناست که امکان اتصال تلویزیون های ال ای دی سامسونگ با طیف گسترده ای از دستگاه های دیگر به راحتی میسر می باشد. و از همه این ها گذشته، این تلویزیون ها از یک حاشیه صفحه باریک 7 میلیمتری و طراحی خارق العاده جذابی برخوردارند که فراتر از بالاترین استانداردهای زیبایی شناسی مدرن می باشند.

تماشای تمامی انواع محتوای صوتی و تصویری بر روی یک صفحه نمایش بزرگ

تمامی انواع محتوای صوتی و تصویری خود را بر روی تلویزیون مشاهده کنید. کافی است که درایو حافظه USB یا دیسک سخت HDD خود را به تلویزیون وصل کرده و از نمایش آنی فیلم ها، عکس ها یا آهنگ های دلخواه تان بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید. به لطف ورودی های HDMI تعبیه شده بر روی تلویزیون های ال ای دی سامسونگ می‌توانید از مزایای انتقال پرسرعت این داده‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا از دستگاه‌های مختلف به تلویزیون خود نیز بهره مند گردید. در حالی که راحت در منزل تان لم داده اید از پخش محتویات صوتی و تصویری مختلف در تلویزیون خود لذت ببرید.

به لطف قابلیت خارق العاده «معکوس کردن صفحه نمایش» می توانید محتویات چندرسانه‌ای موجود در تلفن همراه خود را به سرعت و به راحتی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کنید. فناوری پیشرفته «معکوس کردن صفحه نمایش» سامسونگ پردازش محتوا را بسیار راحت کرده است، بنحویکه حتی نیازی به تغییر منبع تلویزیون نیز نخواهید داشت. کافی است پانل اعلانات در تلفن همراه خود را باز کنید و سپس آیکون «معکوس کردن صفحه نمایش» و در نهایت «تلویزیون» را انتخاب نمایید. این تمام کاری است لازم است برای لذت بردن از برنامه‌ها، بازی‌ها و سایر محتویات چندرسانه‌ای بر روی یک تلویزیون صفحه بزرگ انجام دهید.

باریک و براق، انتخابی ایده‌آل برای عصر دیجیتال

چرا با خود کلنجار می‌روید؟ دیگر وقت آن رسیده است که از تلویزیون قدیمی CRT جاگیر خود دست بردارید و یک تلویزیون ال ای دی سامسونگ خریداری کنید که هم باریک و دیجیتال است و هم از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. صرف‌نظر از باریک و جمع و جور بودن تلویزیون های ال ای دی، کیفیت این تلویزیون‌ها نیز به مراتب بالاتر است و امکان تماشای تصاویر فوق‌العاده بر روی یک صفحه نمایش ال ای دی شفاف را برایتان فراهم خواهند ساخت. علاوه بر این می‌توانید تلویزیون خود را به یک ست آپ باکس دیجیتالی نیز متصل کنید و شبکه‌های بیشتری را مشاهده نمایید. 
به واسطه طراحی باریک این تلویزیون می‌توانید از فضای اتاق به نحو بهتری استفاده کنید و حین تماشای تلویزیون به راحتی تمام در جلوی آن دراز بکشید. و چراغ های ال ای دی زمینه صفحه نمایش که از بازده انرژی بالاتری برخوردار می باشند کمک می‌کنند که مصرف برق تلویزیون شما در مقایسه با تلویزیون‌های CRT پایین‌تر باشد. بدیهی است که علاوه بر مصرف کمتر برق، تلویزیون‌های ال ای دی از کیفیت تصویر منحصر به فردی نیز برخوردار می‌باشند و تصاویری شفاف‌تر و رنگ‌هایی واقعی‌تر به نمایش می‌گذارند که باعث می‌شود تصور کنید سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان در دنیای واقعی اتفاق می‌افتند. علاوه بر این، ازآنجاکه این تلویزیون از نوع دیجیتال است، طبعاً امکان دریافت شبکه های دیجیتالی با کیفیت بالا را نیز برایتان فراهم می‌آورد و در نتیجه تصاویر دریافتی شفاف‌تر و واضح‌تر از پخش آنالوگ خواهند بود. درصورتی‌که می‌خواهید تفریح و سرگرمی بیشتری نیز در خانه داشته باشید، می‌توانید یک دستگاه ست آپ باکس را به تلویزیون خود متصل کرده و شبکه‌های بیشتری تماشا کنید.

ظاهری مناسب در ابعادی مناسب

چشمانتان را به ضیافت تماشای یک تلویزیون شیک و زیبا با ظاهری براق و متالیک و حاشیه صفحه نمایش فوق باریک 7 میلیمتری دعوت نمایید. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ از طراحی خارق العاده جذابی برخوردارند که با فضای اتاق شما مطابقت کامل خواهند داشت. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، اندازه این تلویزیون‌ها کاملاً مناسب است و از طراحی ظاهری کاملاً مناسبی نیز برخوردار می‌باشند.

 

مرجع خبر  http://www.samsung.com/

نظرات

Captcha