منوی دسترسی

شایعاتی در مورد گلکسی S7

شایعاتی در مورد گلکسی S7

شایعات و گمانی زنی های مختلفی در مورد گلکسی S7 وجود دارد.

شرکت سامسونگ، پس از تمام گمان زنی های گوناگون، با یک طراحی زیبا به بازار آمد و حالا نوبت  شایعات مختلف در مورد جانشین آینده آن، یعنی گلکسی S7 است. در واقع به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد پرچمدار آینده خود را با فاصله زمانی کمتری عرضه کند .
پروژه تولید گلکسی S7 را Lucky به معنای خوش‌ یمن نامیده است؛ (عدد ۷ در کره عدد خوش شانسی است!) و این پرچمدارعلاوه بر ارتقا یافتن دوربین و پردازنده تفاوت‌های دیگری هم با نسل پیشین خود خواهد داشت که هفت مورد از آنها را شرح می دهیم:
۱- باریک‌تر با بدنه منیزمی و روکش شیشه!
این دستگاه با طراحی متفاوت و زیبا با بدنه ساخته شده از آلیاژ منیزیم و روکش شیشه‌ای تکمیل کننده و ادامه دهنده زبان طراحی جدید سامسونگ خواهد بود.
۲- صفحه نمایش ‌بزرگ‌تر
در پیش‌بینی ویژگی‌های گلکسی S7 سایز صفحه نمایش از موارد مبهم می باشد. برخی از شایعات، صفحه نمایش تخت با اندازه ۵/۲ و برخی از صفحه نمایش دارای خمیدگی یک طرفه، با اندازه ۵/۷ اینچ را پیش‌بینی می‌کنند، اما در عین حال حدس می‌زنیم، همانطوری که امسال گلکسی S6 Edge+ با اندازه بزرگ‌تر معرفی شد، گلکسی S7 هم در کنار نسخه اصلی یک نسخه بزرگ‌تر داشته باشد.
۳- سریع‌ترین چیپست‌های اکسینوس و اسنپدراگون
انتظار می‌رود گلکسی S7 به چیپست‌های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپدراگون ۸۲۰ که با معماری ۱۴ نانومتری نسل آینده سامسونگ تولید می‌شوند، مجهز باشد. نسل اول پردازنده‌های تولید شده با این معماری یعنی اگزینوس ۷۴۲۰ گلکسیS6 و پردازنده A9 آیفون 6S، پردازنده‌های LPE با مصرف انرژی بهینه هستند در حالی که نسل جدید که با تکنولوژی پلاسمای لیزری ساخته می‌شوند، (LLP) قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند.
۴- دوربین قوی‌تر
اطلاعات دوربین این گوشی هم به اندازه صفحه نمایش آن مبهم است؛ اما تمامی شایعات، از سنسور بزرگ‌تر و رزولوشن بیشتر از ۱۶ مگاپیکسل خبر می‌دهند. به احتمال زیاد از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور RGBW استفاده خواهد کرد که با تکنولوژی ۲۸ نانومتری به منظور مصرف انرژی کمتر ساخته شده است. همچنین در این دوربین که Britecell نام دارد، الگوی رنگ RWB، در مکان‌های تاریک، با افزایش نسبت سیگنال به نویز، موجب بهبود تصاویر خواهد شد.
۵- چیپ صدای جداگانه ESS
سامسونگ با DACهای با کیفیت برای استفاده در گوشی‌های خود بیگانه نیست و این بار به احتمال زیاد DACهای Wolfson در گلکسی S7 به کار برده می‌شوند و این گوشی سرویس موزیک Jay – Z tidal را هم پشتیبانی می‌کند.
۶- صفحه لمسی حساس به فشار
Synaptics یکی از سازندگان سیستم‌های کنترل لمسی است و به احتمال فراوان، برای ساخت صفحات لمسی حساس به فشار ClearForce سامسونگ، با این کمپانی همکاری خواهد کرد. این تکنولوژی مشابه تکنولوژی لمس سه بعدی اپل بوده و در گلکسی S7 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
۷- پورت USB از نوع C
انتظار می‌رود گلکسی S7 هم همانند سایر گوشی‌های رده بالای تولید شده در سال ۲۰۱۶، از پورت USB نوع C استفاده کند که در کنار سرعت بالاتر، مزایایی همچون یکسان شدن کابل تمام دستگاه‌ها و اتصال آسان‌تر را به همراه خواهد داشت.

 



نظرات

Captcha