منوی دسترسی

دوو به همکاری با گروه صنعتی انتخاب افتخار می‌کند!!!

دوو به همکاری با گروه صنعتی انتخاب افتخار می‌کند!!!

دوو الکترونیکس (به کره‌ای: 대우일렉트로닉스؛ به انگلیسی: Daewoo Electronics) یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰ کشور جهان به موفقیتی چشمگیر دست یافت. دوو پس از دو شرکت سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس بزرگترین تولیدکننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار می‌رود.

 

 این شرکت پس از بحران مالی سال ۱۹۹۹ آسیا ورشکست شد و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت. در آبان ماه سال ۱۳۸۹، اعلام شد که گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب ایران این شرکت را به قیمت ۵۱۸ میلیون دلار خریداری خواهد کرد. رقیب اصلی این شرکت ایرانی در مزایده، شرکت الکترولوکس سوئد بود که با حمایت و مشارکت یک بانک آمریکایی از شانس‌های اصلی خرید دوو به شمار می آمد.
پس از مشکلات ایجاد شده در خلال قرارداد خرید این شرکت و همچنین مشکلات مالی که در اثر تحریم های بین‌المللی ایجاد شد،گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب لغو قرارداد را در قبال  استرداد هفتاد میلیون دلار مبلغ پیش پرداخت پذیرفت. ولی با وجود گذشت ماه ها از زمان لغو قرارداد خرید شرکت دوو الکترونیک توسط گروه انتخاب ، این شرکت هنوز به تعهدات خود در قبال استرداد مبلغ پیش پرداخت قرارداد عمل نکرده و گردش مالی گروه انتخاب را با مشکلات فراوان مواجه کرده است.
نهایتاً این شرکت، در ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی و در مقابل دریافت ۲۷۰ میلیون دلار، به " گروه دانگبو (Dongbu Group) " که یک شرکت بزرگ گنلومرای مستقر در کره جنوبی است، فروخته شد و نام آن، به " دانگبو دوو الکترونیکس (Dongbu Daewoo Electronics) " تغییر یافت.

 


مدیر برند دوو الکترونیک : بازار را پس می گیریم


بزرگترین مجموعه تولیدی لوازم خانگی ایران به عنوان شریک تجاری و تولیدکننده محصولات دوو الکترونیک در ایران، خط تولید پیشرفته محصولات مختلف این برند را در ایران و اصفهان مستقر کرده و تحول ویژه‌ای را در تولید محصولات دوو الکترونیک ایجاد کرده است.
دوو الکترونیک یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیکی است که در سال 1971 تاسیس شد. این شرکت موفق شده با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰۰ کشور جهان به موفقیتی چشمگیر دست یابد به طوری که به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ لوازم برقی در کره‌جنوبی به شمار می‌رود.
همکاری این برند کره‌ای با گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران باعث شده تا بسیاری از لوازم خانگی مورد نیاز خانواده‌های ایرانی نظیر تلویزیون‌های LED و LCD، جاروبرقی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال‌فریزرهای معمولی و ساید بای ساید و برخی دیگر از لوازم خانگی دوو در کارخانجات پیشرفته گروه صنعتی انتخاب تولید شده و به بازار ایران راه یابد.
 

 

 


افتتاح فروشگاه‌های جدید دوو در اصفهان


همکاری‌های گروه صنعتی انتخاب و دوو الکترونیک برای تولید محصولات لوازم خانگی در سال‌های گذشته گسترش یافته و شرایط را برای ارتقای بیشتر این برند در بازار لوازم خانگی ایران مهیا کرده است.
هفته گذشته در مراسمی با حضور جی‌. دبلیو. کیم، نماینده شرکت دوو الکترونیک در ایران و مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب، سه فروشگاه بزرگ عرضه کننده محصولات این شرکت در اصفهان افتتاح شد. فروشگاه پارسیان در چهارراه قصر و خانه دوو به عنوان فروشگاه مرکزی دوو الکترونیک در خیابان شیخ‌بهایی، دو فروشگاهی هستند که به تازگی در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. در کنار این دو فروشگاه، فروشگاه بزرگ محصولات دوو در کوچه یخچال به عنوان بورس فروشندگان لوازم خانگی نیز فعالیت خود را آغاز کرد تا در کنار دیگر فروشگاه‌های موجود، شرایط ویژه‌ای را برای مصرف کنندگان محصولات دوو در اصفهان ایجاد کند. فروشگاه بزرگ محصولات دوو در مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر نیز پیش از این آغازبکار کرده بود و دامنه فعالیت‌اش در حال گسترش است.

دوو به دنبال توسعه بازار در ایران


نماینده شرکت دوو الکترونیک در ایران همزمان با افتتاح فروشگاه‌های جدید این شرکت در اصفهان اعلام کرد: کمپانی دونگبو جز ده شرکت برتر کره جنوبی محسوب می شود که در سال 2009 به قصد توسعه حوزه و حجم فعالیت تجاری خود، اقدام به خرید شرکت دوو الکترونیک کره جنوبی نمود  جی‌.‌ دبلیو. کیم به برنامه‌ریزی این شرکت در جهت بازگرداندن برند دوو الکترونیک به جایگاه اصلی خود اشاره کرد و گفت: توسعه شبکه جهانی و همکاری با تولیدکنندگان قدرتمند منطقه ای، تکمیل و بروزرسانی سبد محصول طبق تکنولوژی روز دنیا از جمله فعالیت های دوو الکترونیک در دوره جدید بوده است.
 
 

دوو به همکاری با گروه صنعتی انتخاب افتخار می‌کند


وی به عمق رابطه اقتصادی دوو الکترونیک کره جنوبی و گروه صنعتی انتخاب اشاره کرد و افزود: گروه صنعتی انتخاب همانگونه که در بین‌ شرکت‌های تولید کننده، عرضه کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران در جایگاه اول قرار گرفته، در بین شبکه جهانی دوو الکترونیک نیز رتبه اول را دارد. به همین دلیل دوو الکترونیک به گروه صنعتی انتخاب به عنوان یک شریک تجاری قدرتمند نگاه می کند و افق بسیار روشنی در آینده همکاری دو طرفه با این گروه صنعتی متصور بوده و به این همکاری افتخار می‌کند.نماینده شرکت دوو الکترونیک در ایران، جایگاه والای گروه صنعتی انتخاب در عرصه تولید، فروش و خدمات پس از فروش را مرهون تلاش های بی وقفه کارکنان این واحد صنعتی دانست و گفت: جایگاه بسیار مطلوب این گروه صنعتی در عرصه ملی و جهانی سبب شده که دست شریک ایرانی را که عامل تولید و توزیع محصولات دوو الکترونیک در قوی‌ترین و استراتژیک‌ترین کشور خاورمیانه است، به گرمی بفشاریم و از آنها بخواهیم با تولید و عرضه درست، به موقع و کافی محصولات، دوو را در توسعه بازار یاری کند.

 


به تحریم‌ها توجه نکردیم


این مدیر عالی رتبه برند دوو در ایران با تاکید بر اینکه توسعه بازار در ایران شرایط و حساسیت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد که باید برای دستیابی به آن تلاش کرد، افزود: توسعه خطوط تولید محصولات مختلف در اولویت‌های کاری دوو قرار دارد و تلاش می‌کنیم محصولات جدیدی به بازار عرضه کنیم.او همچنین به پتانسیل‌ها و توانایی‌های گروه صنعتی انتخاب اشاره کرد گفت: درست است که در سال‌های گذشته تحریم‌های بین‌المللی زیادی علیه ایران وجود داشت، اما گروه صنعتی انتخاب پتانسیل‌های بالایی دارد که به ما انگیزه داد تا همکاری‌هایمان را با انتخاب به عنوان شریک تجاری خود در ایران افزایش دهیم.

ایران، مشتری استراتژیک دوو


جی‌.‌ دبلیو. کیم همچنین با اشاره به اینکه دوو برای توسعه بازار خود در یک کشور به ویژگی‌ها و آیتم‌های مختلفی نیاز دارد، ادامه داد: یکی از این این ویژگی‌ها، کیفیت‌ مطلوب است که با توجه به اینکه دوو الکترونیک یک شبکه گسترده برای بازارهای جدید و خط تولید و فروش بسیار قوی در سراسر جهان در اختیار دارد، به همان اندازه می‌تواند بازخوردهای خوبی از فعالیت‌ها دریافت کرده و هر روز کیفیت محصولات تولیدی را افزایش دهد.نماینده دوو الکترونیک در ایران تاکید کرد: مدیران برند دوو اطمینان دارند که ایران یک مشتری استراتژیک است و بر همین اساس علاقمندیم ارتباط خود را با بازار این کشور از طریق شریک تجاری و تولید قدرتمند خودمان یعنی گروه صنعتی انتخاب حفظ کرده و در کنار این حفظ بازار نیز هر روز همکاری خود را افزایش خواهیم داد.

‌محصولات جدید دوو در راه ایران


این مدیر عالی‌رتبه برند دوو در ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ورود محصولات جدید این شرکت به بازار ایران اشاره کرد و گفت: نخستین محصولی که تولید آن را با تکنولوژی جدید و طراحی مدرن آغاز خواهد شد، یخچال است که در هفته‌های آینده در مدار تولید قرار می‌گیرد. پس از آن نیز شرایط ویژه را برای تولید لباسشویی‌های جدید در ایران آغاز خواهیم کرد که امیدواریم تابستان سال آینده به بازار عرضه شود.
او درباره بومی‌سازی محصولات دوو در ایران نیز افزود: در نظر داریم در آینده بسیار نزدیک مایکروویو جدید این شرکت با تکنولوژی گویای فارسی برای ارائه دستور پخت به زبان فارسی تولید کرده و به بازار عرضه کنیم.
 
 



مقبولیت دوو، انگیزه‌های گسترش بازار را افزایش می‌دهد


در ادامه این مراسم محسن دولتیار مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک اظهار داشت: افتتاح این فروشگاه های زنجیره ای فرصت خوبی برای ما بود تا جمع همکاران عزیز و نمایندگان کره در ایران استراتژی جدید گروه دوو را دنبال کنیم.
وی افزود: با توجه به مقبولیت این برند در میان مردم برنامه های جدیدی در گروه انتخاب طرح ریزی کردیم زیرا مقبولیت دوو، انگیزه‌های گسترش بازار را افزایش می‌دهد. مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک بیان داشت: امیدواریم همکاری دو جانبه گروه صنعتی انتخاب و دوو الکترونیک کره که یک همکاری دو طرفه و موفق است، به پویایی در بازار لوازم خانگی ایران بیانجامد.
 

تولیدکنندگان داخلی نیازمند حمایت هستند


همچنین در بخش دیگری از این مراسم محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی اظهار داشت: گروه صنعتی انتخاب برای جوانان زیادی ایجاد شغل کرده که این امر در چرخیدن چرخ صنعت و تولید کالای خوبی که بازار داخلی را حمایت می‌کند، تاثیرگذار است.
رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تاکید کرد: ما هم اکنون بزرگ ترین قراردادها را با ترکیه و کره داریم اما من به عنوان یکی ایرانی و با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوب کشورمان در گذشته و حال می گویم که ما خودمان باید تکنولوژی روز دنیا را به دست بگیریم و در کشورهای دیگر افتتاح پروژه کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی نیازمند حمایت هستند، گفت: نکته ای را که باید گوشزد کنم این است که شرکت دوو الکترونیک تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا با تولید بالا و قیمت مناسب در دنیای امروز به خوبی با دیگر محصولات رقابت کند.
طحان پور ابراز داشت: در دوره ای که میزان عرضه محصولات بیشتر از تقاضا است، باید دقت کنیم که یکی از شرایط عدم فروش محصولات بی مهری با خریداران است و به یقین کسی در این کار موفق تر است که حقوق و احترام مصرف کننده را حفظ کند.
وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات خوب وزارت امورخارجه به نظر می رسد به زودی شاهد بازار خوب ایران در کشورهای اروپایی نیز باشیم و از هم اکنون نیز روابط تجاری ایران با این کشورها نوید بخش این مسئله است.
رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی تاکید کرد: اکنون ذهن دنیا به سمت این عقیده سوق داده شده که ایران کشوری توانمند از نظر منابع و استعدادهاست و بر این اساس فرصت های خوبی در حال ایجاد شدن است.
وی اضافه کرد: گروه صنعتی انتخاب برنامه ریزی های خوبی برای ارائه محصولات به روز و  موردنیاز جامعه با کیفیت خوب کرده است.

دوو، معطوف به آینده


آنچه دوو الکترونیک به عنوان یک تولید کننده مطرح عرصه لوازم خانگی مد نظر قرار داده، دستیابی به فناوری‌های جدید و همچنین تولید محصولات دوست‌دار محیط زیست، خانواده و سلامت است. پس از اینکه این برند به ایران آمد نیز تغییرات کلی را شاهد بود که از چشم بسیاری از علاقمندان این برند دور نماند. رنگ و همچنین فرم حروف DE جدید معنای خاصی دارد. این بیانگر تعریف جدیدی از فعالیت‌های دوو الکترونیک است. در جایی که فناوری‌های مدرن و دوست‌دار محیط زیست تولید می‌شود، DE به رنگ قرمز ارائه شده‌؛ نماد رنگ قرمز به عهد باستان باز می‌گردد، زمانی که فرهنگ‌های باستانی مختلفی در سراسر جهان قرمز را به عنوان مهمترین رنگ طبیعت مدنظر قرار می‌دادند و قدرت‌های حیات‌‌بخش را به رنگ قرمز که به طور طبیعی پدیدار می‌شد، نسبت می‌دادند. بنابراین رنگ قرمز نمادی از التزام شرکت به «خلاقیت» و «نوآوری» است در حالی که حروف «D» و «E» که به گونه‌ای مدرن و دارای شکل خاص نوشته می‌شوند، بیانگر تأکید و توجه شرکت به آینده است.

 



دوو الکترونیک تازه ترین فن آوری دوستدار خانواده و محیط زیست

فلسفه‌ دوو الكترونیک اين است كه فناوري هاي جديد و همچنين محصولات دوستدار محيط زيست، خانواده و سلامت خلق نمايد
فرم و شکل نماد دوو تداعی کننده ی محصولاتی با کیفیت که در عین استفاده از آخرین فن آوری ها ی روز دنیا با رنگ قرمز خود دوستی با محیط زیست را تداعی میکند. استفاده از رنگ قرمز در فرهنگ باستان، نماد قدرت بوده به طوری که پیشینیان رنگ قرمز را به عنوان مهمترین رنگ در طبیعت می دانستند که زائیده ی طبیعت و مظهر حیات بوده است. بنابر این رنگ قرمز نمایانگر التزام شرکت به خلاقیت و نوآوری و فرم حروف بیانگر تاکید و توجه شرکت به آینده می باشد
محصولات دوو الکترونیک دوستدار خانواده بوده و از نظر رنگ و طرح به نحوی توانسته است در بین ایرانیان جایگاه در خور توجهی را داشته باشد. دوو الکترونیک سعی دارد این اعتماد را با کیفیت و تکنولوژی پاسخ گوید. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است به عنوان برترین برند منتخب در خدمت مشتریان گرامی محصولات خود باشد. این یک شعار نیست این یک تجربه است تجربه ای حاصل از سالها تلاش بی وقفه در زمینه ی تولید لوازم خانگی که در تولید آن کیفیت و خدمات متمایز در تمامی موارد دیگر برتری جسته و بوی سبقت را از سایر برند ها برباید
محصولات ما تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی در میهن عزیزمان ایران تولید شده و محصولی صد در صد ایرانیست. ما تلاش ایرانی را با کیفیت مناسب در هم آمیختیم تا با نمایش قدرت خود عرصه را برتمامی برند های جهانی تنگ نماییم. ما میتوانیم!
 
 

در زمینه ی تولید و استراتژی مشتری مداری، وفاداری مشتری برای هر سازمان از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست. امروزه با افزایش برند های تولید لوازم خانگی توجهات تنها به کیفیت و کمیت های محصول نیست، توجه به رضایت مشتریان از اصول اساسی یک صنعت تولید محور است
لوازم خانگی دوو با بهره گیری از ارتباطات مفید و سازنده بین دو مجموعه بزرگ صنعتی و با محوریت تولید ملی و دانش جهانی توانسته در بین مردم مشهور و مقبول باشد. چرخه کار و صنعت و تولید به تلاش و تعامل تأمین کنندگان و تولید کنندگان بستگی دارد و این دو عضو نقش اساسی برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور ایفا می کنند، هر چه تولید کننده و عرضه کننده نقش خود را بهتر انجام دهند، تولید ملی رونق خواهد یافت و به دنبال آن پیشرفت و توسعه رقم خواهد خورد. در سال های گذشته برخی محصولات به صورت صد در صد وارداتی بودند و ایرانیان هیچ نقشی در فرایند تولید نداشتد، اما برخی کالاها به صنعت، تکنولوژی، سرمایه های انسانی و دانش تولید کننده ایرانی بستگی مستقیم داشته که برند دوو یکی از آن نمونه ها است.

محصولات دوو با دارا بودن کیفیت مطلوب، از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردار است، ما با همراهی شما قصد داریم با ارتباط سازنده دو مجموعه بزرگ صنعتی، بهره گیری از دانش و تخصص ایرانی، توجه به اشتغال و افزایش رضایتمندی مشتریان، دوو را بیش از گذشته « مشهور» و «مقبول» نماییم و این دو شاخص با انگیزه و کوشش مضاعف صنعتگران توانمند ایرانی و متخصصان عرضه محصولات در داخل کشور به دست می آید.
شغل بدون تولید و تولید بدون توزیع معنی ندارد، همراهی و همکاری عرضه کنندگان محصولات، تکمیل کننده فرایند تولید ملی است. هر اندازه محصولاتی که کارگر و متخصص ایرانی در تولید آن نقش داشته به وسیله فروشندگان معرفی و عرضه شود زمینه شکوفایی در تولید، رونق اقتصادی و افزایش فرصت های شغلی فراهم می شود. فروشنده می تواند با نگاهی جامع و مثبت در رشد جامعه به طور جدی و فراگیر نقش آفرینی کند.
 

خلاقیت و نوآوری نیروی کار ایرانی


فراگیر شدن شبکه خدمات و فروش، مدیون محبوبیت و قدمت برند دوو الکترونیک می باشد و امروز با تکمیل سبد خرید لوازم خانگی بر این محبوبیت افزوده شده است
شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید. دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.
دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.
در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی ، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

 


درباره گروه انتخاب


گروه انتخاب به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور جمهوری اسلامی ایران در سال 1367 فعالیت خویش را آغاز کرده است. از رسالت‌های وجودی و اهداف این گروه می‌توان از فراهم نمودن آسایش و رفاه برای شهروندان ایرانی با تولید و عرضه لوازم خانگی پیشرفته، ایجاد سازمانی شایسته سالار و مبتنی بر فطرت انسانی، احیا تفکر ناب اقتصاد اسلامی و اجرا و پیاده سازی موازین آن و همچنین کارآفرینی یاد کرد.
در همین راستا باید به بومی‌سازی فناوری تولید لوازم خانگی و ایجاد برند ملی در این صنعت اشاره نمود.
 به اعتقاد محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه انتخاب چشم‌انداز این گروه تبدیل ایران اسلامی عزیز به قطب تولید لوازم خانگی خاورمیانه است تا با قابلیت‌های رقابتی کلاس جهانی؛ الگویی عملی از یک مجموعه خصوصی موفق به صنعت کشور و جهان معرفی گردد. توسعه سبد محصولات و تولید لوازم خانگی جدید، بسط و گسترش بازارهای فروش و کشف ظرفیت‌های تازه، توسعه شبکه خدمات مشتریان و افزایش نمایندگان این حوزه فعالیت و ... از جمله برنامه‌های گروه انتخاب است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و استراتژی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت گروه؛ اکنون محصولات اسنوا، دوو، بست و حایر سهم چشمگیری از بازار داخلی را کسب کرده و انتخاب به عنوان رهبر و رکن تأثیرگذار صنعت لوازم خانگی کشور شناخته می‌شود.
 این گروه افزون بر عرضه گسترده و فراگیر محصولات خود به بازار داخلی، با صادرات لوازم خانگی به کشورهای منطقه سهم و نقش ویژه‌ای در صادرات غیرنفتی دارد و این روزها بار دیگر نام ایران را در عرصه گیتی طنین‌انداز نموده است.
گروه انتخاب با 3 هزار و 500 نفر اشتغالزایی، 8 کارخانه تولیدی با مساحت 450 هزار مترمربع، 17 شرکت بازرگانی- خدماتی و عرضه بیش از 2500 قلم لوازم خانگی از قطب‌های بزرگ صنعتی ایران اسلامی به شمار می‌آید که با بومی‌سازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی و احداث مجتمع‌های تحقیقاتی در جنوب شرقی آسیا و همچنین اروپای غربی؛ نام خود را در ردیف بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان مطرح نموده است.
 شرکت‌های تولیدی حایرآسا، حایرپلاست، حایر تهران، اسنوا، مطهرضمیر، حایر فوم، قائم لطیف و اطلس چاپ و شرکت‌های بازرگانی- خدماتی انتخاب سرویس حامی، اُرینتال، المنتظرین، حایر انتخاب، مدیا مهر الکترونیک، اسنوا، اسنوا لی الکترونیکس، ام ام دی، اسنوا شانگهای، کالابران انتخاب، پیام انتخاب، بلوپلاس، بلوپلاس بین‌المللی، تعاونی مسکن، تعاونی مصرف کارکنان، آتیه‌سازان و آلا از شرکت‌های تابعه گروه انتخاب محسوب می‌شوند.
 کسب عناوین ملی همچون واحد نمونه سال، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا و گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2000، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و محیط زیست ISO9001:2008 و 14001:2004 و گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی BS OHSAS 18001:2001 نشانگر آن است که گروه انتخاب گام‌های استواری را در صنعت لوازم خانگی کشور برداشته و افق‌های روشنی را در این صنعت ترسیم نموده است.
 هموطن ارجمند و همراه گرامی؛ تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان سختکوش گروه انتخاب معطوف به فراهم نمودن شرایط زندگی بهتر از طریق نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد است که این مأموریت ارزشمند منجر به دستیابی بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور به چشم‌انداز و اهداف خویش خواهد شد.
حال با گذشت 10 سال از تأسیس این گروه معظم، شایسته است که اعلام نماییم انتخاب در آینده بسیار نزدیک حضورش را در میان 100 برند برتر لوازم خانگی جهان جشن می‌گیرد و حضور در بازارهای جهانی و تولید و صادرات گسترده محصولات ایرانی افتخاری است که شما عزیزان را نیز در آن سهیم می‌دانیم؛ چراکه چنین دستاورد ارزشمندی حاصل نمی‌شود، مگر با حمایت و همراهی تمامی ایرانیان سرافراز.

 



بولتن افتخارات


1- گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 2000-9001 بین‌المللی برای شرکت مطهرضمیر در سال 2007


2- گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 2000-9001 بین‌المللی برای شرکت اسنوا در سال 2008


3- گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای شرکت حایرتهران در سال 85


4- لوح و تندیس تولید محصول نمونه کشور در سال 87


5- لوح و تندیس مرکز تحقیق و توسعه نمونه کشور در سال 87


6- لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد برای شرکت اصفهان زلال کوثر در سال 86


7- لوح و تندیس کارآفرین برتر کشور برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 85


8- لوح و تندیس مدیر موفق کشور برای مدیرعامل گروه انتخاب


9- لوح واحد نمونه صنعتی استان اصفهان برای گروه انتخاب در سال 84


10- جایزه ملی کیفیت اروپا برای گروه انتخاب در سال 2006


11- لوح تقدیر اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان برای شرکت حایر در سال 83


12- لوح کارآفرین نمونه برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 81


13- لوح واحد برتر تحقیق و توسعه برای گروه انتخاب در سال 87


14- لوح و تندیس اولین جشنواره تولیدکنندگان جوان استان اصفهان برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 88


15- لوح و تندیس روابط عمومی برتر کشور برای روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه انتخاب در سال 87


16- لوح و تندیس چهره ماندگار صنعت کشور برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 88


17- لوح و تندیس چهره ماندگار انقلاب اسلامی برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 1386


18- تندیس جشنواره طرح ملی مردمی سپاس برای گروه انتخاب در سال 1388


19- گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای شرکت انتخاب سرویس حامی در سال 1387


20- گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای شرکت انتخاب سرویس حامی در سال 1388


21- لوح و تندیس کارآفرین برتر برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 1389


22- لوح و تندیس چهره برتر استان اصفهان برای مدیرعامل گروه انتخاب در سال 1388


23- گواهینامه سازماندهی و استانداردسازی محیط کار (5S) برای شرکت حایرپلاست در سال 2010


24- گواهینامه مدیریت کیفیت و محیط زیست ISO 9001:2008 و ISO14001:2004 برای شرکت حایرپلاست


25- گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی BS OHSAS 18001:20077 برای شرکت حایرپلاست

 

 

WWW.SELL.IR

نظرات

Captcha