منوی دسترسی

مقایسه نوکیا 6 با آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 اج سامسونگ: سه مسیر متفاوت

مقایسه نوکیا 6 با آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 اج سامسونگ: سه مسیر متفاوت

در حالی که نوکیا نخستین گوشی اندرویدی خود را بالاخره رونمایی کرده است،‌ این برای عاشقان این برند می‌تواند جالب باشد که با مقایسه نوکیا 6 با آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 اج بیشتر با تازه‌ترین گوشی این شرکت، Nokia 6 آشنا شوند.

شاید دیگر داشت یک برند قدیمی و آشنا از یادمان می‌رفت و جای خالی نوکیا در بین گوشی های هوشمند به چشم کسی نمی‌آمد. اما این شرکت پس از خریداری توسط یک شرکت فنلاندی از یک گوشی اندرویدی به نام نوکیا 6 (Nokia 6) رونمایی کرد و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک بار دیگر نام نوکیا را در رده بزرگان بازار تلفن همراه خواهیم دید.

هرچند گوشی موبایل نوکیا 6 عملا از سخت افزاری میان رده بهره می‌برد و فعلا این کمپانی قصد دارد گوشی جدیدش را در کشور چین بفروشد، اما پیام‌هایی که از سوی شرکت HDM Global (شرکت مادر نوکیا) ارسال می‌شود همگی خبر از بازگشت قدرتمندانه این برند به سراسر جهان و درآمدن از زیر ابرها دارد. در حال حاضر ما قصد داریم نگاهی جزئی‌تر به کودک نوپای شرکت نوکیا، گوشی نوکیا 6 داشته باشیم که می‌تواند از جذابیت‌های خاص به خود برخوردار باشد.

اما آیا می‌توانیم به مقایسه نوکیا 6 با آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) و گوشی‌های محبوب دیگری نظیر گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge) بپردازیم؟ شاید این سه راه متفاوتی را به پیش ببرند، اما قطعا علاقه‌مندان به برند نوکیا دوست دارند این محصول را در برابر محبوبترین‌های حال حاضر بازار ببینند. در زیر جدول مشخصات این سه گوشی را در کنار یکدیگر خواهیم دید.

 

 

طراحی:

 

نمایشگر :

 

دوربین :

 

سخت افزار :

 

 

باتری :

 

 

اطلاعات خرید :

 

 

www.sell.ir

نظرات

Captcha