منوی دسترسی

سام سرویس : خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ

معرفی شرکت سام سرویس :

شرکت سام سرویس (سهامی خاص) در تاریخ 22 /08/ 1380 با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش محصولات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی اعم از محصولات خانگی، صوتی تصویری و کامپیوتری، واردات قطعات و لوازم مورد نیاز و صادرات خدمات فوق و اخذ و اعطای نمایندگی‌های داخلی و خارجی و معاملاتی که به طور مستقیم با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.

 

بیانیه ماموریت شرکت سام سرویس :

ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه های  از محصولات سامسونگ تحت گارانتی شرکت سام سرویس  شامل:
-   محصولات لوازم خانگی (HA): یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و مایکروویو
-   محصولات صوتی تصویری (AV): انواع تلویزیون (LED و Plasma ،LCD)، انواع دستگاههای پخش صوت و تصویر MP3 Player ،VCD ،DVD و سینمای خانگی ، انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ، موبایل و تبلت (HHP)
-   محصولات تهویه مطبوع خانگی(AC): کولرهای گازی خانگی و تصفیه هوا
- محصولات ماشینهای اداری(IT) : مانیتور، پرینتر، نمایشگرهای هوشمند حرفه ای و تونر

خط مشی شرکت سام سرویس :

این شرکت در راستای تامین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان سامسونگ و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001/2008 را برگزیده و برای نیل به این چشم انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

شرکت سام سرویس در راستای ارائه خدمات برتر، بر اساس اصل مشتری مداری و با در نظر گرفتن امکانات و نیازهای مربوطه، موارد ذیل را در سرلوحه اهداف خود قرار داده است :

1)     با بکارگیری تمام امکانات و نیروی انسانی، در سریعترین زمان، و با بالاترین کیفیت و بیشترین سطح رضایت مندی مشتری، وظیفه خود را در خدمت به هموطنان انجام دهد.

2)     ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد پرسنل واحدهای مختلف مجموعه از طریق ارائه آموزش های مورد نیاز و نظارت بر اثر بخشی آموزشی.

3)     ارتقاء سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا، با نشاط و پر تلاش در جهت حصول موفقیت در بالاترین سطح از انتظارات سازمان

4)     استفاده بهینه و متناسب از منابع سازمان (نیروی انسانی، تجهیزات، سیستم ها و غیره).

 چگونگی ارایه خدمات به مشتری

واحد فنی مهندسی:

این واحد شامل بخش های زیر است :

  1. پذیرش : انجام کلیه امور مربوط به ثبت ، پذیرش و ارسال دستگاه به مشتری
  2. بخش فنی TV
  3. بخش فنی محصولات صوتی اعم از DVD, Home Theater, Camera,Mobile,Tablet
  4. بخش فنی کولر
  5. بخش فنی مانیتور

کلیه خدمات مربوط به تعمیر دستگاه های مشتریانی که به صورت حضوری هستند و همچنین حل مشکلات فنی نمایندگان در این واحد انجام می شود.

پشتیبانی فنی : ( اطلاعات مربوط به PPL,ServiceManual و مشکلات فنی نمایندگان خانگی)

VIP:

ارایه خدمات نصب TV:

  • ارائه خدمات نصب  توسط تیم های ویژه
  •  پشتیبانی فنی نرم افزارهای تلویزیونها
  • ارائه سرویس RM
  •  دعوت از مشترکین ویژه در جشن ها و نمایشگاهها و...
  • انجام بازدیدهای ویژه جهت خدمات به مشترکین VIP

امورنمایندگان:

شرکت سام سرویس با داشتن بیش از 800 نمایندگی در سراسر ایران در  واحد امور نمایندگان ضمن توسعه و بهینه سازی شبکه خدمات ، عهده دار مسئولیت های زیر است :

  • رسیدگی به کلیه امور مربوط به نمایندگان از قبیل تخلفات نماینده ،تعلیق ویا حذف نمایندگی
  • رسیدگی به درخواست های متقاضیان اخذ نمایندگی

این واحد شامل بخش های زیر است :

  1. امورنمایندگان صوتی تصویری
  2. امورنمایندگان خانگی
  3. امورنمایندگان کولر
  4. امورنمایندگان ماشین های اداری (پرینتر ، فکس و موبایل)
  5. ارزیابی

رضایتمندی مشتری :

  • رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش
  • رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری
  • رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی

 

مرکز تماس:

مرکز ارتباط مشتریان شرکت سام سرویس در ساختاری مشتری مدار و خدمت محور جهت ارتباطی دو سویه با مشتریان راه اندازی گردیده است . این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده واستفاده از ابزارهای نوین ،در راه نیل به هدفی برتر به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز همراه و پشتیبان شما در استفاده از انواع خدمات بوده است و از هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی در خصوص محصولات سامسونگ ،دریغ نخواهد داشت .

این واحد به منظور انجام پاسخگویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفن سام سرویس ارتباط برقرار می کنند. مواردکلی که مشتریان بواسطه آن با این مرکز تماس می گیرند عبارتند از:

1- درخواست اطلاعات فنی

2-درخواست نصب دستگاه

3-در خواست تعمیر  دستگاه

4- اعلام شکایت از نحوه عملکرد و برخورد نماینده

5- اطلاع از نحوه قرعه کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی جهت پاسخگویی

6- درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی های مجاز(خرید)

7- در خواست اطلاعات جانبی

8-پیگیری پرونده های تشکیل شده بابت شکایت

9- درخواست خرید لوازم جانبی وتزیینی

10- اطلاعات مربوط به برگزاری جشنواره ،عیدانه، تخفیف و کمپین ها)ارائه تخفیف و خدمات ویژه برای محصولات خاص و یا در شرایط خاص مانند کمپین کولر جهت زلزله زدگان بوشهرو..)

روشهای ارتباط مشتری

مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان ، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می دهد و به عنوان یک نقطه شروع می تواند به صورت مستقل از زمان و مکان در 24 ساعت شبانه روز در گستره ای ملی از طریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت ، تلفن ، پیام کوتاه ،‌ خدمات اطلاعات مورد نیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند .

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی 8255-021، شماره تماس 88735050-021 (جهت ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با شرکت سام سرویس )، پیامک 0218255 و یا آدرس ایمیل info@samservice.com آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند می باشند.

 

 

اطلاعات در مورد شرایط و ضوابط گارانتی

 

 

 

مدت زمان گارانتی:

 

 زمان دوره گارانتی محصولات بر روی کارت گارانتی درج گردیده است و در مورد هر محصول بر روی کارت گارانتی ( طبق شرایط مندرج در پشت کارت ) به صورت مستقل درج شده است که زمان شروع آن از تاریخ تولید محصول می باشد.

 

مدت زمان گارانتی برای هر محصول و شرایط ویژه گارانتی طبق جدول مدت گارانتی(جدول شماره 1) در زیر آمده است.

 

جدول شماره 1

 

مدت زمان گارانتی

گروه محصول

ردیف

نام محصول

مدت زمان گارانتی از تاریخ تولید

مدت زمان گارانتی از تاریخ نصب یا فروش

شرایط ویژه گارانتی

HA

 

1

یخچال فریزر

18 ماه

18 ماه

کمپرسورمعمولی 3/5 سال از تاریخ تولید ضمانت دارد.

کمپرسورهای اینورتر123سال از تاریخ تولید ضمانت دارد

2

ساید بای ساید اینورتر

18 ماه

18 ماه

کمپرسور 123 ماه از تاریخ تولید ضمانت دارد

3

ماشین لباسشویی درب از بالا

18 ماه

18 ماه

 

4

ماشین لباسشویی اتوماتیک

18 ماه

18 ماه

موتوردستگاه 123 ماه از تولید ضمانت دارد

5

ماشین ظرفشویی

18 ماه

18 ماه

 

6

جاروبرقی

18 ماه

-

 

7

مایکروفر

18 ماه

-

 

8

اجاق گاز

18 ماه

18 ماه

 

9

تصفیه  هوا

18 ماه

18 ماه

 

AC

11

کولر گازی

18 ماه

18 ماه

کمپرسور 5 سال از تاریخ نصب ضمانت دارد

AV

13

تلویزیون Plasma ,LCD,LED

18 ماه

18 ماه

 

14

دوربین عکاسی و فیلمبرداری

18 ماه

18 ماه

 

15

سینمای خانگی و VCD DVD,

18 ماه

18 ماه

 

16

Mp3 Player

18 ماه

18 ماه

 

IT

18

پرینتر

14 ماه

-

 

19

مانیتور

24 ماه

-

 

20

فکس

14 ماه

-

 

Mobile

21

مویایل

18 ماه

18 ماه

 

22

تبلت

18 ماه

18 ماه

 

 

 

 

 

شرایط عمومی گارانتی :

 

جدول شماره 2

 

 

شرایط عمومی

1- ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

2- خدمات گارانتی فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه بوده وشامل ارایه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر می باشد. ه ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال، مونتاژ شده که در اثر استفاده نرمال از دستگاه در طول دوره گارانتی بروز می نماید. این خدمات در برگیرنده تعویض قطعه رایگان و اجرت تعمیر رایگان می باشد.

3- دستگاه های دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانت نامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارایه برگ ضمانت نامه ضروری است.

4- خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارایه می گردد.

5- حداکثر مدت زمان پوشش خدمات گارانتی برای گروه محصولات TV، خانگی، کولر، موبایل و تبلت 18 ماه می باشد.

مدت زمان دوره گارانتی مانیتور 24 ماه می باشد.

مدت زمان دوره گارانتی برای گروه محصولات IT (فکس، پرینتر و . . .) 14 ماه می باشد.

مدت زمان گارانتی کمپرسور کولرهای اسپیلیت 60 ماه می باشد.

مدت زمان گارانتی کمپرسور انواع یخچالها 42 ماه می باشد.

مدت زمان گارانتی کمپرسور یخچالهای اینورتر 123 ماه می باشد.

مدت زمان گارانتی موتور لباسشویی های نوع اینورتر 123 ماه می باشد.

شروع گارانتی برای دستگاههایی که دارای خدمات نصب رایگان نمی باشند، از تاریخ تولید محاسبه می گردد.

6- ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست:

الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی

ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سام سرویس تعمیر شوند.

د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.

 

7- - مشتریان محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز تماس سام سرویس ارتباط برقرار نمایند:

Call Center    :   021-8255

SMS Center  :   0218255

E-mail :  8255@Samservice.com

 

 

 
شرایط اختصاصی گارانتی :

 

جدول شماره 3

 

شرایط اختصاصی

ردیف

نام محصول

قطعات و قسمت هایی که شامل گارانتی نمی شود

1

یخچال فریزر

قفسه ها ، لوازم تزیینی ، بدنه خارجی ، فیلتر و لوازم و تجهیزات جانبی ، شکستگی قطعات دکوری

2

ماشین لباسشویی

لوازم تزیینی ، بدنه و اجزای آن و تجهیزات جانبی. در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد و شرکت مسوولیتی در قبال آن ندارد.

3

ماشین ظرفشویی

لوازم تزیینی ، بدنه و اجزای آن و تجهیزات جانبی. در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد و شرکت مسوولیتی در قبال آن ندارد.

4

جاروبرقی

فیلترها ، لوازم تزیینی ، ظروف و لوازم داخلی ، بدنه خارجی و اجزای آن وتجهیزات جانبی

5

مایکروفر

لوازم تزیینی ، ظروف و لوازم داخلی ، بدنه خارجی و اجزای آن وتجهیزات جانبی

6

اجاق گاز

قسمت های خارجی ، قطعات مصرفی ، تزیینی ، پلاستیکی، شیشه درب اجاق ، لامپ داخل اجاق ، دستگیره ها ، پایه های نگهدارنده ، تغییر رنگ بر اثر حرارت زیاد و عدم نگهداری صحیح.در ضمن خرابی های ظاهری در هنگام نصب بر عهده فروشنده می باشد و شرکت مسوولیتی در قبال آن ندارد.

7

کولرگازی

فیلترها ، بدنه و اجزای آن ، وسایل و تجهیزات جانبی ، کنترل از راه دور

8

تلویزیونCRT

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه و کنترل از راه دور و صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها ، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و معیوب ، همچنین باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوی کانال یا تصاویر ثابت ، صدمات وارده به صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده.

9

تلویزیون

Plasma,LCD,LED

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه ، باطری ها ، عینک 3D  ، کنترل از راه دور و بلندگوها وصدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها ، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار و معیوب ، همچنین باقی ماندن پسماند ناشی از نمایش مستمر لوگوی کانال یا تصاویر ثابت ، صدمات وارده به پنل و صفحه نمایش ناشی از پاک کردن غلط با هر وسیله یا ماده.

10

دوربین عکاسی و فیلمبرداری

صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیرسازگار و معیوب ، صدمات ناشی از نصب و به روز رسانی هر نوع فایل ، نرم افزار یاFirm ware ،صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه با هر وسیله یا ماده.

11

سینمای خانگی

VCD DVD,

وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه ، باطری ها ، کنترل از راه دور ، بلندگوها ، اپتیک ، کابل HDMI و صدمات  و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها، تجهیزات و لوازم جانبی غیرسازگار و معیوب ، صدمات ناشی از نصب و به روز رسانی هر نوع فایل ، نرم افزار یاFirm ware  ،صدمات ناشی از پاک کردن هد یا اپتیک دستگاه با هر وسیله یا ماده یا صدمات ناشی از CD  های خش دار و کثیف.

12

Mp3 Player

وسایل و تجیزات جانبی ، بدنه ، باطری ها ، هدفون و دستگاه کنترل از راه دورو صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط با سایر دستگاه ها ، تجهیزات و لوازم جانبی غیرسازگار و معیوب ، صدمات ناشی از نصب به روزرسانی هر نوع فایل ، نرم افزار یا   Firm ware و صدمات ناشی از نشتی باطری.

13

پرینتر

صدمات ناشی از کاغذ غیر استاندارد (از نظر وزن ، اندازه ویا وجود سوزن / منگنه درکاغذ مصرفی)

14

مانیتور

کلیه وسایل و تجهیزات جانبی ، بدنه لوازم تزیینی و داخلی ، باطری ها ، کنترل از راه دور و بلندگوها

15

هارد

صدمات ناشی از  Bad sector ، تاثیر منفی میدان مغناطیسی ، حمل و نقل نادرست ، نوسانات برق و  حوادث طبیعی . در ضمن شرکت در قبال اطلاعات داخل هارد دیسک مسوولیتی ندارد.

 

 

 

 

محصولاتی که دارای نصب رایگان هستند

 

  • ماشین لباسشویی اتوماتیک
  • ماشین ظرفشویی
  • کولرگازی اینورتر
  • اجاق گاز و OVEN
  • یخچال فریزرهای ساید بای ساید و یخچال فریزر دارای یخ ساز اتوماتیک

 

  • تلویزیون PLASM  ، LED و LCD 40اینچ به بالا
  • پرینترهای چند کاره (در صورت نصب Wireless و شبکه هزینه جداگانه دریافت می گردد)   

 

 www.sell.ir

منبع: سام سرویس

 

نظرات

Captcha