منوی دسترسی

جاروبرقی چندکاره سامسونگ مدل امپراتور (EMPERATUR)

سیستم سه گانه جاروبرقی سری امپراتور سامسونگ
 (Motion Sync) فوق العاده راحت و تواناست. فراهم کردن سه راه برای تمیز کردن بدون تعویض قطعات بدین معنی است که شما به راحتی می توانید 3 نوع مختلف از تمیز کردن، مرطوب- خشک و خشک به همراه فیلتر آب را در سطوح مختلف داشته باشید. حتی شما می توانید مخلوطی از آب و مواد شوینده را بر روی فرش اسپری کنید.

سه نوع تمیز کردن :

سیستم سه گانه جاروبرقی سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) فوق العاده راحت و تواناست. فراهم کردن سه راه برای تمیز کردن بدون تعویض قطعات بدین معنی است که شما به راحتی می توانید 3 نوع مختلف از تمیز کردن، مرطوب- خشک و خشک به همراه فیلتر آب را در سطوح مختلف داشته باشید. حتی شما می توانید مخلوطی از آب و مواد شوینده را بر روی فرش اسپری کنید.

حرکت راحت و پایدار

سامسونگ در سری جاروبرقی های امپراتور (Motion Sync) با به کارگیری چرخهای بزرگ و خمیده حرکتی فوق العاده نرم و پایدار را فراهم کرده است. چرخها با عرض 22 سانتی تر و زاویه شیب 6 درجه ساختاری هرمی شکل دارد. بنابراین شما می توانید با کمترین تلاش حرکتی سریع و راحت در جهات مختلف داشته باشید و بدون نگرانی از افتادن یا واژگونی دستگاه به هر طرف بچرخید.

 

استفاده آسان بدون گم شدن برس ها

 

با امکانات برس داخلی جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync)، به راحتی می توانید سطوح سخت یا فرش را بدون تعویض اتصالات یا قطعات داخلی تمیز کنید و دیگر نیازی به کشیدن دستمال قبل یا بعد از کار جاروبرقی نیست. نگران نباشید، تنظیم این حالت با یک دکمه کشویی یا اضافه کردن یک دستمال در پشت سری جاروبرقی به راحتی امکان پذیر است. پس دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف پیدا کردن برس های گمشده کنید و از تمیزی در کمترین زمان ممکن و در همه جا لذت ببرید.

 

مکش قوی و طولانی

 

 

ویژگی خلاقانه CycloneForce   که در جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) به کار رفته، یک ساختار منحصر بفرد با 8 محفظه داخلی دارد که طوفانی از جریان هوا را بوجود می آورد. نیروی گریز از مرکز قوی بوجود آمده توسط جریان هوا ذرات گرد و غبار و خرده ریزها را از هوا جدا کرده و در محفظه خروجی قرار می دهد. این گزینه از گرفتگی فیلتر جلوگیری کرده و مکشی قوی و طولانی مدت را ممکن می سازد.

خالی و تمیز کردن راحت مخزن



 

تخلیه و تمیز کردن مخزن زباله در جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) به راحتی امکان پذیر است. در صورتی که به اشتباه چیزی توسط جاروبرقی مکیده شد به راحتی می توانید درون محفظه شفاف زباله را ببینید و آن را بیرون بیاورید. هر زمان که خواستید می توانید محفظه زباله را با آب بشویید، پس همیشه تمیز و آماده استفاده خواهد بود. همچنین بدلیل شفافیت محفظه میزان تاثیر تمیزکاری شما براحتی قابل مشاهده است.

 

آسان در جدا کردن و استفاده

 

محفظه آب کوچک و قابل جدا کردن جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) استفاده از آن را بسیار آسان کرده است. هنگامی که نمی خواهید از حالت مرطوب استفاده کنید می توانید به راحتی محفظه آب را از بدنه اصلی جدا کنید. بدین ترتیب اندازه و وزن جاروبرقی کم شده و کار کردن با آن راحت تر است.

فیلتر کردن HEPA



امکانات سیستم پیشرفته ضد حساسیت و بهداشتی فیلتر کردن جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) توسط بنیاد حساسیت انگلستان (BAF) تائید شده است. سیستم فیلتر کردن HEPA علاوه بر ذرات کثیف و گرد و غبار، تمامی ذرات آلرژی زا موجود در هوا را می گیرد.

دسترسی آسان به کنترل ها

با قرار گرفتن دکمه های ریموت کنترل بر روی بازوی جاروبرقی های سری امپراتور سامسونگ (Motion Sync) روشن خاموش کردن و انتخاب قدرت مکش بهینه بسیار آسان و در دسترس است. جای قرار گرفتن این دکمه ها کار با آن را بسیار سریع نموده و می توانید براحتی با استفاده از تکنولوژی فرکانس رادیویی و بدون ایجاد وقفه در تمیز کردن میزان قدرت جاروبرقی را تغییر دهید.

 

قیمت محصولات سامسونگ

 قیمت جاروبرقی سامسونگ

قیمت جاروبرقی ال جی

قیمت جاروبرقی بوش

قیمت جاروبرقی فیلیپس

قیمت جاروبرقی پاناسونیک

قیمت جاروبرقی دلونگی

نظرات

Captcha