منوی دسترسی

بررسی دوربین گلکسی نوت 5 و گلکسی نوت 7

در این مقاله مقایسه دوربین دو گوشی گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 5 را آماده کردیم

 

سامسونگ در گوشی Galaxy S7 edge ثابت کرد در دوربین موبایل همه چیز مگاپیکسل نیست. در گوشی Note7 همان دوربین گوشی S7 edge استفاده شده و نسبت به نسل قبلی یعنی گوشی Note5 تقلیل مگاپیکسلی نشان می‌دهد. می‌خواهیم دوربین دو گوشی نوت5 و گوشی نوت7   را در شرایط یکسان آزمایش کنیم. با اینکه می‌دانیم عملکرد و کیفیت دوربین در نوت7 بسیار بهتر از نوت5 است، باز هم خالی از لطف نیست دوربین این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم تا ببینیم سامسونگ در مدت یک سال تا چه حد توانسته دوربین خانواده فبلت‌های خود را بهبود دهد.

 

Galaxy Note7

دوربین این گوشی جدید 12 مگاپیکسل است. اندازه دهانه دیافراگمش f/1.7 است و به ویژگی OIS مجهز است. تکنولوژی پیکسل‌های دوتایی، که اولین بار در گوشی S7 عرضه شد، در این گوشی نیز استفاده شده است. با استفاده از این تکنولوژی فوکوس دوربین سریع‌تر انجام می‌شود و درنتیجه عکس‌ها تار نمی‌شود. درکنار استفاده از تکنولوژی Dual Pixel، اندازه پیکسل‌ها نیز بزرگ‌تر شده است و همه اینها نشان می‌دهد در نور کم دوربین عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد.

Galaxy Note5

دوربین این گوشی 16 مگاپیکسلی و اندازه دهانه دیافراگمش f/1.9 است. در زمان خودش این اعداد بسیار خوب بودند و گوشی Note5  جزو معدود گوشی‌هایی بود که به این اندازه دهانه دیافراگم مجهز بودند. تکنولوژی OIS درگوشی Note5 به کار گرفته شده بود تا در نور کم دوربین گوشی از رقبایش چیزی کم نداشته باشد.

 

www.sell.ir

عضویت در کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی سل:https://telegram.me/SellShop

نظرات

 
 
Captcha